بهترین زمان رنگ کردن مو پس از کاشت

زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

ریزش مو در خانم ها و آقایان که باعث  کم‌ پشتی و یا طاسی موها می شود از عوامل بسیار مهم  و تاثیرگذار بر روی زیبایی افراد می باشد که رابطه مستقیم با اعتماد بنفس افراد دارد. به همین دلیل آقایان و خانم‌هایی که دچار این مشکل می باشند به دنبال راهکاری دائمی هستند که  قطعی ترین آن کاشت مو در کلینیک کاشت مو اصفهان می باشد. برای از بین بردن  مشکلات کم پشتی و طاسی با استفاده از روش های مختلف کاشت مو افراد به تراکم  دلخواه و لازم موهای خود می‌رسند و موهایی پرپشت وزیبا خواهند داشت.

بعد از طی کردن مراحل  کاشت مو و رعایت مراقبت های لازم افراد به نتیجه دلخواه خواهند رسید و با توجه به اینکه موهای کاشته شده کاملا طبیعی هستند و با موهای قبل از ریزش خود فرد تفاوتی ندارند می‌توانند بعد از تثبیت نتیجه نهایی کاشت موها را به فرم و رنگ مورد نظر خود درآورند و زیبایی موهای خود را دوچندان کنند.


بهترین هزینه کاشت مو اصفهان در کلینیک سینایار


رنگ کردن مو پس از کاشت

در این مقاله از سینایار به این سوالات از جمله:

  • بهترین زمان رنگ کردن موها پس از کاشت مو چه موقع است؟
  • چه نوع رنگی مناسب موهای کاشت شده می باشد ؟
  • آیا رنگ های همراه با دکلره به موهای کاشت شده آسیب می رساند؟
  • تعداد دفعات بالا رنگ کردن به موها آسیب می رساند؟
  • محل برداشت موها را چه زمانی می توان رنگ کرد؟
  • آیا می توان قبل از کاشت مو موها را رنگ کرد؟
  • آیا می توان موی کاشت شده را رنگ کرد؟
  • چه مدت پس از کاشت مو می توان موها را رنگ کرد؟
  • نکات رنگ کردن موی سر و … پاسخ می دهیم

درصورتی که موهای افراد قبل از کاشت سفید باشد رنگ کردن موهای سر نه تنها مضر نمی باشد بلکه حتی می تواند برای دیدن تراکم موها در زمان برداشت بسیار موثر باشد.اکر افراد مرتبا موهای خود را رنگ می کنند بهتر است بیشتر از 10 روز قبل از تاریخ عمل رنگ مو را انجام دهند زیرا رنگ کردن روز قبل ازعمل باعث شود که تعیین محل برش برای برداشت نوار از پشت سر با مشکل مواجه شود.اما با گذشت زمان از زمان رنگ کردن موها و چندین بار شستن موها و کف سر رنگ طبیعی تری پیدا خواهد کرد و مراحل برداشت بهتر انجام خواهد شد. شاید خیلی افراد به دنبال کاشت ابرو اصفهان هم باشند از این رو خدمات کلینیک سینایار سری بزنید.

آیا می توان پس از کاشت مو موها را رنگ کرد؟

سوالات رایج  بین اکثر کسانی که کاشت مو انجام می دهند این است که آیا موهای کاشت شده در اثر استفاده ازرنگ های شیمیای و همراه با دکلره آسیب نمی بینند و یا دچار سوختگی نمی شوند؟ و آیا رنگ کردن مو بعد ازکاشت اصولا ممنوعیتی دارد؟

در واقع رنگ کردن موها برای مدتی کوتاه بعد از کاشت ممنوع می باشد ولی با گذر مدت زمان کمی  این امر امکان پذیر می باشد زیرا موهای کاشته شده کاملا شبیه به موهای طبیعی هستند و می‌توان درست مثل موهای طبیعی آن ها را به هر فرم ،حالت و هررنگی که می خواهند درآورند.

چند وقت بعد از کاشت مو می­توان موها را رنگ کرد؟

البته برای این اقدام بعد از کاشت مو باید تمامی مراقبت های بعد از کاشت را رعایت کرد  تا رنگ کردن موها بدون هیچ عارضه ای برای فرد متقاضی بوجود نیاورد و فرد بتوانند زیبایی طبیعی موهای خود را به دست آورد پس  بهتر است بلافاصله پس از کاشت مو افراد اقدام به رنگ کردن موها نکنند و  همینطور زمان مناسب بین دفعات رنگ کردن رعایت شود.

چند وقت بعد از کاشت مو می­توان موها را رنگ کرد؟

اعلام زمان مشخص و مناسب برای  رنگ‌کردن موها پس کاشت تقریبا کاری دشوار می باشد زیرا  که افراد باید با توجه به شرایط رشد و استحکام موهای خود بعد از کاشت و توصیه های پزشک در این مورد  اقدام به رنگ کردن موهای خود کنند.

از این رو پزشکان در این زمینه بازه زمانی تقریبی را برای این اقدام تعیین میکنند تا هر فرد بر اساس نیاز خود بهترین زمان برای رنگ کردن موها پس از کاشت مو را تشخیص دهد.این  بازه زمانی که تقریبا برای همه افراد مناسب و توصیه می شود حدود دو ماه پس از کاشت مو است زیرا قبل از این زمان موهای کاشت  شده رویش و استحکام کافی را نخواهد داشت و ممکن است رنگ های حاوی ترکیبات شیمیایی برای ریشه موهای کاشت شده مضر باشد.

 آیا رنگ کردن موها بعد از کاشت از عوارض دارد؟

از سوالات رایج  اکثر افرادی که قصد انجام عمل پیوند مو طبیعی دارند  این است که آیا موهای کاشته شده در اثر استفاده از رنگ‌های شیمیایی و دکلره نمی‌سوزند و ضعیف نمی شوند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که رنگ کردن موها تا مدتی بعد از کاشت وجود دارد ولی نه بصورت دائمی  زیرا موهای کاشته شده دقیقا مانندموهای طبیعی خود شخص رشد می کنند و به هر فرم ،حالت و هررنگی که شخص بخواد درمی آید و موضوع مهم این است که  موهای کاشت شده هم همانند موهای طبیعی خود شخص نیاز به مراقبت و رسیدگی دارد.و عدم مراقبت و رسیدگی صحیح از موهای رنگ شده در هر شرایطی باعث ریزش و کم پشتی موها می‌شود، پس به این نتیجه می رسیم که رنگ کردن موها چه طبیعی و چه کاشت شده اگر اصولی و با رعایت موارد لازم نباشد عوارض زیادی دارد و به موها آسیب می رساند.

فواصل رنگ کردن مو بعد از کاشت مو چقدر باید باشد؟

معمولا متقاضیان کاشت مو بعد از انجام عمل کاشت نگران این موضوع می باشند که آیا رنگ‌کردن مداوم موها پس از کاشت به ریشه موهای کاشت شده آسیب می زند و برای جلوگیری از این موضوع چه مواردی را باید رعایت کنند و فاصله ی زمانی مناسب بین هر بار رنگ مو چقدر باید باشد؟

با توجه به این موضوع که در اکثرموارد ریشه موهای کاشته شده از موهای طبیعی خود شخص بسیار مقاوم تر هستند،هیچ ممنوعیت و محدودیتی در رابطه با فاصله زمانی مشخص بین هر بار رنگ زدن موهای کاشت شده وجود ندارد.افراد می توانند تعداد دفعات رنگ کردن موهای خود را طبق روال قبل از انجام  کاشت مو ادامه دهند.

آیا موی کاشته شده سفید می شود؟

بسیاری از متقاضیان کاشت مو در کلینیک زیبایی در اصفهان، که اطلاعات دقیق و  کاملی از در مورد کاشت مو،روش های آن،مراقبت های قبل و بعد و عوارض آن ندارند، سوالات مختلفی در موارد مختلف از جمله این موضوع دارند که  آیا موها پس از کاشت سفید می شوند و یا نه؟

آیا موی کاشته شده سفید می شود؟

بعد از انجام عمل پیوند مو طبیعی حدود ۳تا ۴ماه موهای کاشت شده وارد فاز ریزش می شوند و بعد از آن موهای جدید شروع به رشد می کنند.و بعد از هفت الی هشت ماه بعد از کاشت مو، موهای کاشت شد به صورت طبیعی شروع به رشد می کنند و بلند و پر می شوند.از آنجایی که موهای طبیعی هر شخصی در زمان مشخصی و برای هر فرد بصورت متفاوت شروع به سفید شدن می شود موهای کاشت شده نیز بصورت طبیعی شروع به سفید شدن می کنند و هیچ فرقی با موهای طبیعی خود فرد ندارند. پیشنهاد می شود لیزر موهای زائد صورت هم انجام شود تا با جلوه صورت شما با موها کاشته شده تان بیشتر گردد.

رنگ کردن موهای کاشته شده با رنگ شیمیایی بهتر است یا طبیعی؟

همه ی ما دوست داریم موهای پرپشت و زیبایی داشته باشیم، ازین جهت برای  تقویت و ظاهر زیبای موهای خود از روش ها مختلف استفاده می کنیم.این روش ها شامل روش های شیمیایی مانند مزوتراپی و روش های طبیعی مانند استفاده از حنا و گیاهان دارویی می باشد.در قدیم  از حنا علاوه بر تقویت برای رنگ کردن موها نیز استفاده می شد که در میان مردم بسیار پرطرفدار و محبوب بوده است.

اما از آن جایی که زیبایی در این روش تنوع کمی دارد رنگ های شیمیایی و جدید جایگزین این روش قدیمی شده است.از آنجاییکه بسیاری از افرادی که کاشت مو انجام داده اند نگران استفاده از مواد تقویتی و رنگ های شیمیایی هستند این سوال برای آن ها پیش می آید که آیا رنگ های شیمیایی به موها آسیب می زند و روش های تقویتی شیمیایی عوارض دارند و یا  ناچار هستند از حنا  برای رنگ کردن موها استفاده کنند؟باید در پاسخ به این سوال گفت که استفاده از مواد تقویتی و رنگ های طبیعی و شیمیایی در صورتی که به همراه مراقبت های لازم باشد هيچ گونه آسیبی به موها نمی زند و می تواند کمک بسیاری به افراد جهت بدست آوردن ظاهر مورد علاقه ی خود کند.

 

0/5 (0 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12