هزینه تقریبی کاشت ابرو در اصفهان | هزینه کاشت ابرو طبیعی

زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

هزینه کاشت ابرو یکی از سؤالات رایج در بین متقاضیان انجام کاشت ابرو طبیعی است و یکی از سؤالات رایج در جلسات مشاوره پیوند ابرو می‌باشد. با توجه به این که یکی از خدمات اصلی کلینیک سینایار انجام کاشت ابرو با تراکم بالا و خواب طبیعی برای مراجعه‌کنندگان عزیز است در این مطلب قصد داریم به طور کامل به بررسی هزینه کاشت ابرو طبیعی و هزینه تقریبی کاشت ابرو در اصفهان بپردازیم و عوامل تأثیرگذار در قیمت کاشت ابرو را مورد بررسی قرار دهیم.

در صورتی که همچنان برای شما زیباجویان عزیز در مورد هزینه کاشت ابرو طبیعی سؤالی مطرح است که در این نوشته به آن پرداخته نشده است فقط کافی است در انتهای این مطلب سؤال خود را بپرسید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را از پزشک متخصص کاشت ابرو دریافت نمایید.

هزینه تقریبی کاشت ابرو در اصفهان

هزینه کاشت ابرو

کاشت ابرو یک عمل زیبایی دائمی برای پرتر نشان دادن ابروهای شما یا جایگزینی ابروهای از دست رفته است. جراح این روش را با استفاده از پیوند مو یا پوست سر برای جایگزینی موهای فعلی ابرو انجام می‌دهد. هزینه کاشت ابرو می‌تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد که در ادامه مقاله به بررسی این عوامل می‌پردازیم.

کاشت ابرو یک پروسه بسیار ظریف و زمانگیر بوده که در طی آن موها در شکاف‌هایی به قطر نیم میلی‌متر کاشت می‌شوند، شکاف‌هایی که در زاویه طبیعی رشد ابروها و کاملا خوابیده روی پوست ایجاد می‌گردند.

این میزان از دقت باعث می‌شود که این عمل بسیار بیشتر از حد تصور نیاز به زمان داشته باشد همچنین باید برای ایجاد این حجم از ظرافت از وسایل و تجهیزات بسیار ظریف و به تبع گران‌قیمتی استفاده شود، با توجه به دلایل فوق مقایسه قیمت کاشت ابرو حتی در یک کلینیک مشابه کاری اشتباه است چرا که هزینه نسبت به وسعت ناحیه کاشت در ریزش مو به هیچ عنوان قابل مقایسه با هزینه به نسبت وسعت ناحیه کاشت ابرو نمی‌باشد اما زمان مورد نیاز برای کاشت ابرو حتی در بعضی از موارد مشابه زمان مورد نیاز برای کاشت مو در یک جلسه می‌باشد.

همچنین کیفیت وسایل و تجهیزات مصرفی در قیمت تمام شده کاشت ابرو تاثیر به سزایی دارد به صورتی که استفاده از وسایل و تجهیزات مصرفی بی‌کیفیت قیمت کاشت ابرو را حتی تا نصف حالت عادی کاهش می‌دهد. به عنوان یک اصل کلی دیگر هزینه کاشت ابرو در اصفهان در یک کلینیک باید با قیمت و کیفیت کار کلینیک‌های خود شهر اصفهان مقایسه شود و به‌طور مثال مقایسه قیمت کاشت ابرو در اصفهان با قیمت کاشت ابرو در تهران اشتباه است.

قیمت کاشت ابرو در اصفهان

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت ابرو

تمامی عمل‌های جراحی چه زیبایی و چه درمانی بر اساس نوع عمل و تجهیزات مورد نیاز دارای هزینه‌هایی می‌باشند. عمل زیبایی کاشت ابرو نیز با در نظر گرفتن عوامل مختلف دارای هزینه‌های متنوعی می‌باشد. یکی از مسائلی که در زمان کاشت ابرو اصفهان به یکی از دغدغه‌های اصلی افراد تبدیل می‌شود هزینه کاشت ابرو است که بسته به عوامل مختلفی می‌تواند متغیر باشد. از عوامل مؤثر بر هزینه‌های کاشت ابرو به چند عامل می‌توان اشاره کرد:

روش کاشت

یکی از عوامل مؤثر بر هزینه‌های کاشت ابرو روش کاشت ابرو می‌باشد. مسلم است که روش جراحی روشی گران‌تر از روش غیرجراحی می‌باشد به این دلیل که عمل جراحی هم اتاق عمل مجهز و استریل و مواد مصرفی بیشتری لازم دارد و هم به تعداد بیشتری نیروی کاشت نیاز می‌باشد بنابراین هزینه‌ها هم بیشتر خواهد شد.

تجربه‌ی پزشک

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر هزینه‌های کاشت ابرو حاذق بودن پزشک و تیم کاشت ابرو می‌باشد. هرچه پزشک و تیم با تجربه‌تر و حرفه‌ای‌تر باشند هزینه‌ها و دستمزدها نیز بیشتر خواهد بود که مسلما امری منطقی و پذیرفته شده می باشد.

مکان جراحی

مکان جراحی از عوامل مؤثر دیگر بر هزینه‌های کاشت ابرو می‌باشد. اگر کاشت در اتاق عمل کلینیک انجام شود، به دلیل تجهیزات بیشتر، استریل بودن اتاق عمل، خدمات سی اس آر، استریلیزاسیون و هزینه‌های بیشتر برای این خدمات باعث می‌شود هزینه‌ی عمل کاشت ابرو در کلینیک از هزینه‌های عمل در مطب‌ها که به‌صورت غیرقانونی انجام می‌شود بیشتر شود.

شهر محل جراحی

از دیگر عامل مؤثر بر هزینه‌های عمل کاشت ابرو شهر محل عمل جراحی کاشت ابرو می‌باشد. شهرهای بزرگ مانند تهران به علت بالا بودن هزینه‌های زندگی، هزینه‌ی خدمات پزشکی و جراحی مانند کاشت ابرو از شهرهای دیگر مانند اصفهان، شیراز، اهواز و یزد بیشتر خواهد بود در حالی که عمل کاشت ابرو  با کیفیت مشابه در همان شهرها انجام خواهد گرفت.

 کیفیت تجهیزات مصرفی در کلینیک کاشت ابرو

قطعا کیفیت مواد مصرفی بر اساس کشور سازنده یا ماهیت محصول بر قیمت نهایی آن اثر گذاشته و هزینه کار را کم و زیاد می‌کند. مثال آن لوازم یدکی خودرو است قطعا شاهد آن بوده‌اید که مثلا لنت ترمز یک خودرو مشابه بسته به این که چه کیفیتی داشته باشد یا تولید چه کشوری باشد قیمت‌های بسیار متفاوتی دارد و اگر یک قطعه مشابه را با قیمت کمتری تهیه کنید لزوما دلیل بر زرنگی و هوش شما نیست در این موارد احتمال این که قطعه بی‌کیفیت‌تری را تهیه نموده‌اید بیشتر است تا این که توانسته باشید قطعه مشابه را از یک بورس کالا که همگی در رقابت با یکدیگر هستند و قیمت‌های رقابتی ارائه می‌کنند ارزان‌تر تهیه کرده باشید.

این را هم در نظر داشته باشید که ممکن است یک فروشگاه فقط قطعات اصلی ارائه دهد پس این که در ۵ مغازه بعدی قطعات با قیمت کمتر موجود می‌باشند دلیل بر گران‌فروشی فروشگاه اول نیست. در کاشت ابرو هم قیمت لوازم مصرفی به شدت بر قیمت تمام شده کار تأثیر گذاشته و برخی از مراکز بدون اشاره به کیفیت تجهیزات مصرفی تنها با استفاده از بی‌کیفیت‌ترین آن‌ها هزینه‌های خود را به شدت پایین می‌آورند و به تبع قیمت پایین‌تری برای کار خود اعلام می‌کنند.

هزینه کاشت ابرو

هزینه‌ی کاشت ابرو چگونه محاسبه خواهد شد؟

هزینه کاشت ابرو بر اساس سطح کیفیت و حجم کاری که انجام می‌شود محاسبه می‌شود. هر عملی شامل هزینه‌های ثابت مثل هزینه‌های اتاق عمل و تجهیزات می‌باشد هرچه کیفیت تجهیزات اتاق عمل بیشتر و نواحی  وسعت محل کاشت ابرو بیشتر باشد هزینه‌ها هم تا یک سقف مشخصی بیشتر می‌شود.

مقایسه‌ی هزینه‌ی کاشت ابرو طبیعی با دیگر روش‌های پرپشت کردن ابرو

مزوتراپی

از روش‌های غیر جراحی پرپشت کردن ابرو می‌توان مزوتراپی را نام برد که از روش‌های موقت اما مؤثر برای پرپشت کردن ابرو می‌باشد. مزوتراپی ابرو با مواد مختلفی از جمله فیوژن اسپانیا و رویتاکر فرانسه انجام می‌شود که از برندهای معتبر و معروف روز دنیا می‌باشد ولی فقط تا زمانی که جلسات تکرار شود برای موهایی که قبلا وجود داشته و ضعیف و کم پشت شده است مؤثر است  که باعث تقویت، ضخیم‌تر شدن و قطورتر شدن ابروها می‌شود. باید به این نکته توجه داشت که مزوتراپی برای نواحی که مو در آن وجود ندارد هیچ  تأثیری نداشته  و باید کاشت ابرو صورت بگیرد.

هاشور، تتو، فیبروز

از دیگر روش‌های پرپشت کردن ابرو روش‌های غیرطبیعی مانند تتو، فیبروزو هاشور می‌باشد که روش‌هایی پرهزینه، موقت و آسیب‌رسان می‌باشند. علاوه بر اینکه این روش‌ها باعث فیبروتیک شدن پوست می‌شوند و احتمال ریزش ابروهای باقی‌مانده را چند برابر می‌کنند. ضمن اینکه این روش با توجه به موقتی بودن آن نیاز به ترمیم مداوم دارد که همین موضوع باعث افزایش هزینه‌ها و احتمال نارضایتی افراد به علت مصنوعی بودن این روش می‌شود.

با توجه به موارد گفته شده در مورد روش‌های پرپشت کردن ابرو در مقایسه با روش  عمل جراحی کاشت ابرو به این نتیجه می‌رسیم که روش طبیعی کاشت ابرو علاوه بر صرفه‌ی زمانی روشی بسیار به‌صرفه‌تر از نظر اقتصادی و دارای زیبایی ظاهری بیشتری می‌باشد زیرا فقط یکبار انجام می‌شود و دائمی و طبیعی‌تر خواهد بود. همچنین شما عزیزان برای کاشت مو اصفهان نیز می‌توانید به کلینیک سینایار مراجعه نمایید.

کاشت ابرو ارزان در اصفهان

قیمت کاشت ابرو در اصفهان چقدر است؟

قیمت تقریبی کاشت ابرو در اصفهان  در هر فرد متغیر است. البته هزینه کاشت ابرو بر اساس سطح کیفیت و حجم کاری که انجام می‌شود محاسبه می‌شود و این هزینه به‌صورت حدودی اعلام شده است و با توجه به شرایط شما تغییر می‌کند.

کاشت ابرو ارزان در اصفهان

هزینه کاشت ابرو در کلینیک تخصصی پوست و مو سینایار متناسب با کیفیت خدمات کلینیک و سابقه‌ی پرسنل می‌باشد. با توجه به تعداد بالای مراجعین کلینیک سعی داشته‌ایم با وجود این که کیفیت مواد مصرفی و تجهیزات را بالا برده و از پرسنل حرفه‌ای درتیم کاشت  استفاده می‌شود هزینه‌ها را به حداقل رسانده تا مراجعین بیشتری از خدمات کلینیک بهره‌مند شوند. متقاضیان کاشت ابرو می‌توانند با مقایسه‌ی کیفیت و کمیت خدمات و قیمت‌های کلینیک سینایار با سایر کلینیک‌ها با اطمینان خاطر بیشتری برای کاشت ابرو اقدام نمایند.

سوالات متداول

خیر، روش کاشت ابرو علاوه بر صرفه‌ی زمانی روشی بسیار به صرفه‌تر از نظر اقتصادی و دارای زیبایی ظاهری بیشتری می‌باشد زیرا فقط یکبار انجام می‌شود و دائمی وطبیعی‌تر خواهد بود.

هزینه کاشت ابرو بر اساس سطح کیفیت و حجم کاری که انجام می شود محاسبه می شود

4.7/5 (6 نظر)

مقالات مرتبط

10 دیدگاه

  • هزینه کاشت ابرو به مدل کاشت بستگی داره ؟

    • درود وقت بخیر، یکی از موارد تاثیر گذار در هزینه کاشت ابرو میتونه مدل کاشت ابرو باشه اما عوامل اصلی تاثیرگذار در قیمت کاشت ابرو طبیعی شامل، روش کاشت، میزان مهارت و تخصص پزشک و تکنسین‌ها، میزان تراکم کاشت و نوع داروهای مصرفی است.

  • عالی

  • کاشت ابرو چقدر موندگاری داره ؟؟

    • سلام و عرض ادب، در صورتی که در کلینیک کاشت ابرو معتبر و زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام شود، کاشت ابرو ماندگاری مادام العمر دارد.

  • برای نوبت گرفتن باید تماس بگیریم ؟ یا آنلاین هم میشه ؟

  • باسلام و وقت بخیر
    من از کم پشتی ابرو هام ناراضی بود و روش های مختلف امتحان کردم ولی نتیجه دلخواهم نداشت. تا اینکه برای کاشت ابرو به کلینیک سینایار مراجعه کردم و از نتیجه خیلی راضی بودم و به شما هم پیشنهاد میدم

  • سلام و عرض ادب خدمت شما، خرسندیم از این که از انجام کاشت ابرو در کلینیک سینایار رضایت داشتید و سپاس فراوان بابت این که نظرتان در این زمینه با ما به اشتراک گذاشتید.

  • سلام هزینه کاشت ابرو را به صورت چکی هم قبول می کنید؟

    • سلام و عرض ادب، کاشت ابرو به صورت اقساطی در کلینیک سینایار انجام می‌شود و امکان پرداخت چک جهت هزینه کاشت ابرو مقدور است.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12