هزینه تزریق ژل در اصفهان | قیمت تزریق ژل صورت

زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

هزینه تزریق ژل در اصفهان : یکی از اقدامات زیبایی محبوب و پرطرفدار در میان خانم‌ها و آقایان جهت جوانسازی پوست می‌باشد که روشی بسیار موثر برای از بین بردن علائم پیری, اصلاح برخی نواقص چهره و رسیدن به چهره‌ای زیبا و جوان می باشد.با ۳۰ درصد هر جلسه تزریق ژل علاوه بر زیبایی ظاهری، حدود ۲۰ تا کلاژن‌سازی و جوانسازی پوست را انجام می‌دهد. بعد از مزایای تزریق ژل، بحث هزینه تزریق ژل برای متقاضیان انجام آن مطرح می‌شود. هزینه تزریق ژل صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

هزینه تزریق ژل در اصفهان

عوامل موثر در هزینه تزریق ژل در اصفهان

هزینه تزریق ژل صورت یکی از فاکتورهای با اهمیت برای افراد است و برای افراد مختلف متفاوت می‌باشد. بنابراین نمی‌توان قیمت واحد و ثابتی برای تزریق نواحی مختلف صورت ارائه داد؛ زیرا نوع ژل نیز برای نواحی مختلف متفاوت می‌باشد.

به عنوان مثال؛ نوع ژل برای پر کردن زیر چشم با ژلی که برای گونه و لب تزریق می‌شود متفاوت است؛ زیرا نواحی مانند زیر چشم و لب‌ها و یا بینی دارای حساسیت بالایی می‌باشند بنابراین ژل‌هایی که به این نواحی تزریق می‌شوند مخصوص همین نواحی هستند و با ژل‌هایی که برای پر کردن گونه و صورت در کلینیک زیبایی سینایار استفاده می‌شوند، فرق دارند.

علاوه بر میزان سی سی لازم برای هرشخص، نوع برند و نوع ناحیه نیز بر قیمت تزریق ژل در اصفهان موثر می‌باشد.

نوع برند و قیمت انواع ژل صورت در اصفهان

امروزه انواع ژل‌ها با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که قیمت‌های آن‌ها نیز با هم متفاوت می‌باشد.

هزینه تزریق ژل صورت برند اروپایی و کره ای

به عنوان مثال برندهای کره‌ای و اروپایی، ژل‌هایی با حجم یک سی‌سی و با بافتی نرم، مخصوص صورت می‌باشند که پس از تزریق فرمی بسیار طبیعی و زیبا به فرد می‌بخشند و به راحتی قابل تشخیص نمی‌باشند. این ژل‌ها معمولا عارضه‌ای به همراه ندارند و به علت نرم بودن ذرات تشکیل‌دهنده آن‌ها دوامی بین ۶ تا ۱۲ ماه دارند؛ که قیمت این نوع ژل‌ها با توجه به کیفیت آن بالا می‌باشد.

ژل صورت برند کره ای و اروپاییژل صورت برند چینی
دارای بافتی نرم و مناسب صورتدارای بافتی سفت و مناسب تزریق بدن
با حجم یک سی سی عرضه می شودبه صورت سرنگ های 10 سی سی عرضه می شود
بعد از تزریق فرم طبیعی به صورت می دهد که قابل تشخیص نیستظاهری غیر طبیعی و همراه با عوارضی مثل عفونت و گلولوه شدن در نواحی حساس مانند لب ها
دوام بین 6 تا 12 ماهدوام بالایی دارد ولی ممکن است به علت عوارض نیاز به تخلیه داشته باشد
قیمت بالا و داشتن کیفیت عالیقیمت پایین همراه با عوارض

هزینه تزریق ژل صورت برند چینی

اما نوعی دیگر از برند‌های چینی در بازار وجود دارد که به صورت سرنگ های ۱۰ سی سی و با بافتی سفت‌تر برای تزریق به صورت عرضه می‌شوند.

در واقع این نوع ژل‌ها برای تزریق به بدن مناسب می‌باشند؛ اما به علت پایین بودن قیمت آن‌ها بسیاری از متقاضیان ترجیح می‌دهند از این گونه ژل‌ها استفاده کنند.

اگرچه این فیلرها دارای قیمتی مناسب و تقریبا نصف قیمت سایر فیلرها هستند اما علاوه بر ظاهری غیر طبیعی همراه با عوارضی مانند احتمال بروز عفونت، آلرژی و گلوله شدن ژل در نواحی حساس مانند لب‌ها اشاره کرد و به علت دوام بالای این ژل‌ها ،در صورت بروز مشکل فرد مجبور به تخلیه ژل‌ها از طریق تزریق آنزیم می‌باشد.

هزینه تزریق ژل صورت در اصفهان

دستمزد پزشک در تزریق ژل

از آنجایی که تزريق ژل صورت یکی از اقدامات زیبایی بسیار حساس می‌باشد، پس بهتر است این کار توسط پزشکان متخصص در این زمینه انجام شود.

قطعا تخصص و تجربه پزشک بر روی قیمت انواع ژل صورت موثر می‌باشد. متأسفانه بسیاری از افراد برای پرداخت هزینه کمتر، به سراغ افراد غیر متخصص در سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و دچار عوارض جبران‌ناپذیری می‌شوند.

قابل ذکر است که درمان مشکلات ناشی از تزریق ژل توسط افراد غیر متخصص، خود هزینه‌های زیادی به همراه دارد و در نهایت احتمال دارد این عوارض درمان نشود. بنابراین به زیباجویان توصیه می شود سلامتی و زیبایی خود را فدای هزینه نکنند.

تفاوت قیمت تزریق ژل صورت در اصفهان به دلیل کلینیک

هزینه تزریق ژل صورت در شهرها و کلینیک‌های مختلف متفاوت است. مثلا در کلینیک‌های شهرهای بزرگ دستمزد تزریق ژل صورت بیشتر از شهرهای کوچک می‌باشد.

همینطور انتخاب کلینیک نیز بر قیمت تزریق ژل صورت نیز موثر می‌باشد. هرچه کلینیک پیشرفته‌تر و مجهزتر باشد و در مناطق و محله‌های بهتر شهر قرار داشته باشد دستمزد اقدامات زیبایی در آن‌ها به دلیل کیفیت بالاتر و هزینه بیشتری که دارند، بیشتر خواهد بود.

تاثیر حجم ژل مورد نیاز بر هزینه تزریق ژل

یکی دیگر از عوامل مؤثر بر قیمت تزریق ژل صورت حجم ژل مورد نیاز برای محل تزریق می‌باشد‌.بر اساس انتظارات متقاضی با توجه به محلی که می‌خواهد تزریق ژل را انجام دهد و تشخیص پزشک، حجم ژل مورد نیاز مشخص می‌گردد.

به عنوان مثال؛ معمولا برای لب‌ها بین نیم تا یک سی سی ژل و برای گونه ها بین ۱تا ۲ سی سی ژل نیاز است و در صورت درخواست زیباجو جهت تزریق میزان ژل بیشتر، هزینه تزریق نیز بیشتر خواهد شد که در این حالت فقط مبلغ میزان ژل اضافی دریافت می‌شود و دستمزد پزشک تغییری نمی‌کند.

تاثیر دوام ژل بر قیمت تزریق آن

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق ژل صورت، میزان دوام و ماندگاری آن می باشد. یکی از دلایل محبوبیت فیلرها در بین متقاضیان، موقتی بودن آن‌ها است و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از بدن دفع می‌شوند‌ یا در صورت نارضایتی از فرم صورت و یا هرکدام از اجزاء صورت مانند لب یا بینی، می‌توان با تزریق آنزیم ژل‌های تزریق شده را از بین برد و صورت را به حالت اول بازگرداند.

اگرچه گفته می‌شود میزان ماندگاری ژل‌ها حدود ۱سال است اما گاها دوام آن ها در بدن بعضی افراد بین ۶ تا ۹ ماه می‌باشد. ولی ژل‌هایی با ماندگاری بالاتر نیز وجود دارد که دوام آن ها به ۳ سال نیز می‌رسد؛ اما قیمت‌های بالاتری دارند‌. پس هرچه دوام ژل‌ها بیشتر باشد قیمت آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود.

هزینه تزریق ژل گونه در اصفهان

اگر ژل‌های چینی با حجم ۱۰ سی سی دوام و ماندگاری بالاتری دارند ولی قیمت آن ها کمتر است، به این دلیل می‌باشد که این نوع ژل‌ها بصورت فله‌ای خریداری می‌شوند و کیفیت کمتری نسبت به سایر برندها دارند، عوارض زیادی به همراه دارند و در صورت بروز هر گونه مشکلی فرد برای از بین بردن آن، ناچار به تزریق آنزیم می‌باشد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل

مراقبت‌های بعد از عمل نیز در تعیین هزینه تزریق ژل تاثیر دارد. بعضی افراد نسبت به انجام تزریق ژل واکنش بیشتری نشان می‌دهند و دوره نقاهت طولانی تری نسبت به سایر افراد طی خواهند کرد،که پزشک داروهای مختلفی جهت کاهش کبودی و ورم صورت تجویز می کند.

برای کاهش مدت زمان نقاهت استفاده از این داروها ضروری است و در صورت عدم استفاده روند بهبودی به تاخیر می‌افتد.


5/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12