هزینه لیزر موهای زائد و عوامل موثر بر آن

زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک‌های لیزر موهای زائد، متفاوت است و عوامل مختلفی در قیمت لیزر موهای زائد تأثیرگذار است. اصولا افراد قبل از اقدام به انجام لیزر به دنبال کلینیک‌های معتبر با قیمت مناسب هستند اما اگر به دنبال نتیجه ماندگار و دائم هستید و می‌خواهید برای همیشه با موهای زائد نواحی مختلف بدن خداحافظی کنید نباید قیمت را ملاک برای خود قرار دهید و در اصل نوع دستگاه و اعتبار کلینیک مورد نظر باید برای شما در اولویت قرار داشته باشد.

در ادامه به طور کامل به عوامل تأثیرگذار در قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان به همراه لیست قیمت لیزر برای آقایان و بانوان پرداخته شده است. در صورتی که سوالی در این زمینه برای شما ایجاد شده است که در این مطلب به آن نپرداخته‌ایم فقط کافی است در انتهای مطلب سؤال خود را مطرح کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را پزشکان کلینیک تخصصی لیزر سینایار دریافت نمایید.

هزینه لیزر موهای زائد در اصفهان

قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتو متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌کند. در طی لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می‌کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می‌شود.

انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود که به کیسه‌های لوله‌ای شکل درون پوست (فولیکول‌های مو) که مو تولید می‌کنند، آسیب می‌رساند. این آسیب، رشد مو در آینده را مهار یا به تأخیر می‌اندازد. اگرچه لیزر موهای زائد به طور مؤثر رشد مو را برای دوره‌های طولانی به تأخیر می‌اندازد، اما معمولا منجر به حذف دائمی موهای زائد نمی‌شود.

چندین جلسه لیزر موهای زائد برای حذف اولیه موهای زائد مورد نیاز است و همچنین ممکن است به درمان‌های نگهداری نیز نیاز باشد. لیزر موهای زائد برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند مؤثرتر است، اما می‌توان آن را با موفقیت در تمام پوست‌ها استفاده کرد.

لیزر موهای زائد روشی مطمئن، مؤثر و مقرون به‌صرفه هم از نظر زمانی و هم از نظر اقتصادی برای حذف دائم موهای زائد می‌باشد. در کنار کیفیت دستگاه لیزر موهای زائد و تکنسین حرفه‌ای قیمت لیزر موهای زائد بدن نیز از جمله موارد مهم و با اهمیت برای متقاضیان این روش حذف موهای زائد می‌باشد. از این رو در این مقاله، سینایار به شرح عوامل مؤثر بر قیمت و لیست قیمت‌های لیزر موهای زائد زنان و مردان، کلینیک سینا یار اصفهان می‌پردازیم.

لیست قیمت لیزر در اصفهان

هزینه لیزر در کلینیک‌های لیزر استان اصفهان متفاوت است و قیمت هر جلسه لیزر در اصفهان بر اساس نوع دستگاه، ناحیه مورد نظر، ضخامت مو، جنسیت و غیره تعیین می‎شود.

در کلینیک لیزر سینایار اصفهان از به روزترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد دنیا استفاده می‌شود که انجام فرآیند لیزر توسط مجرب‌ترین اپراتورها زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو انجام می‌شود.

هر فرد قبل از اقدام به انجام لیزر هنگام مراجعه به کلینیک سینایار ابتدا توسط پزشک متخصص ویزیت می‌شود تا پزشک بررسی نماید که آیا فرد کاندید مناسبی برای انجام لیزر موهای زائد هست یا خیر و تعداد جلسات مورد نیاز و هزینه نهایی هنگام مشاوره با پزشک مشخص خواهد شد.لیست قیمت لیزر در اصفهان

قیمت لیزر موهای زائد مردان اصفهان

با توجه به این که آقایان موهای ضخیم‌تری دارند و میزان مو در آن‌ها بیشتر است، هزینه لیزر موهای زائد برای آقایان در مقایسه با بانوان بیشتر است. همچنین با توجه به این که موهای آقایان ضخیم است اپراتور دستگاه لیزر مدت زمان بیشتری را باید در هر جلسه لیزر وقت بگذارد و از طرفی برای دریافت نتیجه بهتر به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

با توجه به این تفاسیر می‌توان گفت: قیمت لیزر موهای زائد آقایان در اصفهان در مقایسه با قیمت لیزر موهای زائد بانوان در اصفهان، بیشتر است که در جدول زیر قیمت لیزر موهای زائد در نواحی مختلف برای آقایان در کلینیک سینایار مشخص شده است.

قیمت لیزر موهای زائد مردان اصفهان

هزینه لیزر موهای زائد و عوامل مؤثر بر آن

در سال‌های ابتدایی ظهور دستگاه‌های لیزر موهای زائد، هزینه‌های آن بر اساس تعداد شات‌هایی که توسط دستگاه زده می‌شد محاسبه می‌کردند؛ اما امروزه با توجه به تنوع و پیشرفت دستگاه‌های لیزر موهای زائد، محاسبه قیمت‌ها با توجه به ناحیه‌ و جنسیت متقاضی می‌باشد. بر این اساس قیمت نواحی مختلف تحت درمان آقایان و خانم‌ها باهم متفاوت می‌باشد.

۳ عامل مؤثر بر قیمت‌های لیزر موهای زائد به شرح زیر می‌باشد:

  • نوع دستگاه لیزر
  • مهارت تکنسین
  • وسعت ناحیه

دستگاه لیزر

امروزه دستگاه‌های لیزر موهای زائد اصفهان نسبت به قبل پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است. هرچه دستگاه لیزر پیشرفته‌تر باشد، سرعت آن بالاتر و جواب دهی سریع‌تری خواهد داشت. این عوامل بر هزینه‌های لیزر نیز مؤثر بوده و باعث افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

علت اختلاف قیمت بسیاری از مراکز لیزر با وجود مشابه بودن دستگاه می‌تواند فرسوده بودن باشد. بسیاری از مراکز لیزر موهای زائد به جای سرویس کردن و یا تعویض دستگاه‌ها خدمات لیزر را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهند؛ بنابراین متقاضیان لیزر موهای زائد باید نسبت به این موضوع دقت بیشتری داشته باشند.

مهارت تکنسین

مهارت تکنسین لیزر موهای زائد، نقش مهمی در از بین بردن موهای زائد دارد. اگر تکنسین آشنایی و مهارت کافی در کار کردن با دستگاه لیزر را نداشته باشد، احتمال بروز مشکلات زیادی برای افراد تحت درمان به وجود می‌آید، زیرا تکنسین باید برای انتخاب دستگاه مناسب و درجه متناسب با انواع پوست و جنس مو از اطلاعات کافی برخوردار باشد.

عدم آگاهی اپراتور لیزر در مورد کار با دستگاه، ازجمله نداشتن آگاهی در مورد درجه مناسب دستگاه لیزر با رنگ پوست و جنس مو افراد، علاوه بر نداشتن نتیجه، باعث بروز مشکلات زیادی از جمله سوختگی و عفونت می‌شود.

ناحیه تحت درمان

هزینه‌های لیزر موهای زائد بسته به وسعت ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت فرد متفاوت است؛ مثلا لیزر موهای زائد صورت اصفهان و یا یک ناحیه مشخص مانند چانه و یا پشت لب‌ها نسبت به سایر نواحی بدن مانند لیزر بیکینی، زیر بغل یا نواحی وسیع‌تر مانند لیزر موهای زائد پا و دست‌ها متفاوت است. هرچه ناحیه تحت درمان وسیع‌تر باشد تعداد شات‌ها بیشتر خواهد بود و مسلماً قیمت‌ها هم بیشتر خواهد شد. علت بالاتر بودن قیمت‌ لیزر موهای زائد آقایان نیز به همین علت می‌باشد.

در کلینیک تخصصی پوست و مو سینایار با توجه به تمامی این موارد، برای کاهش هزینه‌های لیزر با در نظر گرفتن پکیج‌های به صرفه اقتصادی، این امکان را برای متقاضیان لیزر موهای زائد فراهم آمده تا توانایی ادامه جلسات لیزر برای آن‌ها افزایش یابد.

قیمت لیزر موهای زائد در اصفهان

تفاوت هزینه‌های لیزر موهای زائد بر اساس دستگاه

دستگاه لیزر الکساندرایت دکا از جمله محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر است که برای رفع دائمی موهای زائد بدن و حتی موهای نازک و روشن استفاده می‌شود. این دستگاه مجهز به تکنولوژی الکس سرد یا کولینگ است که باعث کاهش درد و سوزش ناحیه تحت درمان می‌شود.

لیزر الکساندرایت دکا یکی از جدیدترین نسل‌های لیزر الکساندرایت می‌باشد که به علت مزایای این دستگاه در بین پزشکان و مراکز لیزر بسیار محبوب می‌باشد. مزایای لیزر الکساندرایت دکا نسبت به سایر دستگاه‌های لیزر در جدول زیر به طور مختصر شرح داده شده‌اند و در ادامه به طور کامل به هر یک از مزیت‌های آن پرداخته شده است.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت دکا
مناسب برای انواع پوست
درد و سوزش کم
جواب‌دهی سریع
دارای کمترین عوارض پوستی

قیمت هر جلسه لیزر در اصفهان

لیزر موهای زائد معمولاً به دو تا شش جلسه درمانی نیاز دارد. فاصله بین درمان‌ها بسته به محل متفاوت است. در مناطقی که مو به سرعت رشد می‌کند مانند لب بالا، درمان ممکن است در چهار تا هشت هفته تکرار شود. در مناطقی با رشد کند مو، مانند پشت یا کمر، درمان ممکن است هر 12 تا 16 هفته انجام شود.

برای هر درمان، از عینک مخصوص برای محافظت از چشمان خود در برابر پرتو لیزر استفاده خواهید کرد. پزشک ممکن است برای کاهش هر گونه ناراحتی در طول درمان، از یک بیحس‌کننده موضعی روی پوست شما استفاده کند.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می‌شود؟

پزشک یک دستگاه لیزر دستی را روی پوست شما فشار می‌دهد. بسته به نوع لیزر، ممکن است از یک دستگاه خنک‌کننده در نوک دستگاه یا یک ژل خنک برای محافظت از پوست و کاهش خطر عوارض جانبی استفاده شود.

هنگامی که پزشک لیزر را فعال می‌کند، پرتو لیزر از طریق پوست شما به فولیکول‌های مو منتقل می‌شود. گرمای شدید پرتو لیزر به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند که از رشد مو جلوگیری می‌کند. ممکن است احساس ناراحتی کنید، مانند سوزن گرم و احتمالاً با استفاده از دستگاه خنک‌کننده یا ژل احساس سرما خواهید کرد.

درمان یک ناحیه کوچک، مانند لب بالایی، ممکن است تنها چند دقیقه طول بکشد. درمان یک ناحیه بزرگ‌تر مانند پشت، ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد.

لیزر با قیمت مناسب در اصفهان

مراقبت‌های بعد از انجام لیزر موهای زائد

ممکن است در چند ساعت اول پس از لیزر موهای زائد متوجه قرمزی و تورم شوید.

برای کاهش هرگونه ناراحتی، یخ را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید. اگر بلافاصله پس از لیزر موهای زائد دچار واکنش پوستی شدید، ممکن است پزشک از کرم استروئیدی روی ناحیه آسیب دیده، استفاده کند.

پس از لیزر موهای زائد و بین درمان‌های برنامه‌ریزی‌شده، از نور خورشید دوری کنید و به مدت شش هفته یا طبق دستور پزشک از تخت برنزه استفاده نکنید. روزانه از ضد آفتاب با طیف وسیع استفاده کنید.

4/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

4 دیدگاه

  • سلام واقعا قیمت های هر جلسه لیزر کل بدن تو کلینیک شما خیلی به صرفه تر از جاهای دیگه من که واقعا از نتیجه هم راضی بودم

    • درود خانم کائنی، خوشحالیم که از انجام لیزر موهای زائد در کلینیک سینایار اصفهان رضایت داشتید.

  • چطوری نوبت بگیریم؟

    • سلام و عرض ادب، لطفا جهت رزرو نوبت با شماره‌های 0909105495 یا 03136640008 تماس حاصل نمایید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12