هزینه کاشت مو در اصفهان | کاشت مو ارزان در اصفهان

زمان برای مطالعه: 8 دقیقه

هزینه کاشت مو به عوامل متعددی بستگی دارد و در کلینیک‌های پیوند مو برای همه افراد یکسان نیست. با توجه به این که یکی از سوالات رایج در بین مراجعه‌کنندگان کاشت مو طبیعی، درباره قیمت کاشت مو است که در ادامه قصد داریم این موضوع را به طور کامل شرح دهیم.

شما همراهان عزیز می‌توانید در صورتی که سوالی در زمینه هزینه کاشت مو در اصفهان دارید می‌توانید در انتهای این مطلب در بخش نظرات مطرح نمایید و در اسرع وقت پاسخ آن را پزشک متخصص کاشت مو در کلینیک سینایار دریافت نمایید.

هزینه کاشت مو در اصفهان

قیمت کاشت مو

به دلیل این که پیوند موی طبیعی جزء جراحی زیبایی محسوب می‌شود و قیمت مصوب ندارد در کلینیک‌های مختلف هزینه تکنیک‌های مشابه حتی با کیفیت یکسان ممکن است بسیار متفاوت باشد.

اما در هر کلینیک هزینه تمام شده پیوند مو ارتباط زیادی با تکنیک کاشت مو و تعداد جلسات موردنیاز، وسعت ریزش و تعداد مویی که از بانک مو منتقل می‌شود و همچنین کیفیت و نوع وسایل مصرفی و تجهیزات کاشت مو دارد.

قیمت کاشت مو می‌تواند به‌شدت روی تصمیم‌گیری منطقی بیماران اثر گذاشته و آمیخته شدن آن با سودجویی هر یک از طرفین ممکن است با انتخاب پزشک و تیم غیرحرفه‌ای از سوی بیمار یا تکنیک ناکارآمد و تجهیزات بی‌کیفیت از سوی پزشک، منجر به نتایج ضعیف و در برخی موارد توأم با تخریب بانک موی سر و عوارض غیرقابل برگشت بشود.

با توجه به شیوع بسیار زیاد طاسی در جامعه امروز به خصوص در میان مردان و تأسیس کلینیک تخصصی پوست و مو برای انجام عمل پیوند موی طبیعی و همچنین سؤال بسیاری از متقاضیان انجام عمل کاشت مو درخصوص هزینه این عمل به عنوان یکی از اصلی‌ترین سؤالات در ادامه مختصری در این خصوص شرح خواهیم داد.

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو طبیعی در اصفهان

عوامل متعددی در برآورد هزینه کاشت مو اصفهان مؤثر می‌باشد از جمله:

محل انجام عمل کاشت مو

با توجه به اهمیت حفظ سلامت مراجعین و اینکه انجام این عمل باید در کلینیک تخصصی و اتاق عمل مجهز به امکانات مورد تائید معاونت درمان صورت پذیرد پس طبیعتا پیوند مو در مراکز تخصصی و معتبر نسبت به مراکز نامعتبر و غیرقانونی بیشتر خواهد.

تیم کاشت مجرب

بدیهی است انتظار تیم مجرب و حرفه‌ای برای انجام خدمات بیشتر از تکنسین‌های مبتدی و درحال آموزش می‌باشد. همین امر موجب افزایش هزینه عمل کاشت مو می‌گردد.

نوع روش کاشت مو

به طوری کلی پیوند موی طبیعی در کلینیک تخصصی سینایار اصفهان به ۲ روش FIT و FUT انجام می‌شود. در مواردی که سطح طاسی وسیع بوده و بانک مو اجازه‌ی برداشت بدهد از روش ترکیبی (از ترکیب این دو روش) استفاده می‌گردد و طبیعتا هزینه عمل ترکیبی نسبت به انجام هرکدام از روش‌ها به تنهایی بیشتر می‌باشد.

تراکم

از دیگر عوامل مؤثر بر هزینه عمل کاشت مو وسعت طاسی مراجعین و تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت می‌باشد. گاهی به علت سطح وسیع طاسی و برای افزایش تراکم دهی محل کاشت نیاز به ۲ یا ۳ جلسه مجزا برای انجام کاشت مو می‌باشد؛ که همین امر موجب افزایش قیمت کاشت مو می‌گردد.

قیمت داروها

علاوه بر هزینه‌های معمول که جهت کاشت مو متقاضیان پرداخت می‌کنند به بعضی از هزینه‌های جانبی  از جمله هزینه‌های داروها، آزمایشات، مکمل‌ها  و اقدامات تقویتی بعد از کاشت مو می‌توان اشاره نمود

نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است و در صورت غفلت از توجه به این نکته ممکن است باعث ایجاد صدمات جبران‌ناپذیر و عوارض بسیاری برای افراد متقاضی شود این موضوع می‌باشد که بسیاری از افراد تنها به خاطر تفاوت ناچیزی بین هزینه‌های مراکز معتبر و نامعتبر زیبایی دچار عوارضی می‌شوند که برای رفع آن‌ها مجبور به صرف هزینه‌های بیشتری  می‌شوند.

با توجه به ارزشمندی و محدود بودن بانک مو که در صورت آسیب و عدم استفاده بهینه، قابل جایگزینی و ترميم نمی‌باشد و  فرد مجبور به استفاده از روش‌های جایگزین مانند کلاه‌گیس، اسکالپ، اکستنشن، تاپیک و … است بهترین راه برای انجام عمل کاشت مو مراجعه به مراکز معتبر و مورد تائید وزارت بهداشت می‌باشد.

قیمت کاشت مو طبیعی

هزینه کاشت مو در روش‌های مختلف

هزینه انجام عمل کاشت مو در کلینیک سینایار به عوامل متعددی از جمله وسعت طاسی، تکنیک جراحی، تعداد روز عمل، محل برداشت یا به اصطلاح بانک مو بستگی دارد.در طاسی وسیع نیازی به انجام کاشت مو به هر دو روش اف یو تی (برداشت فلپ) و اف آی تی (برداشت تار به تار) می‌باشد و به دلیل ترکیبی بودن روش هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

هرچه وسعت طاسی متقاضی کمتر باشد تکنیک جراحی به یکی از دو روش تاربه تار یا برداشت نوار می‌باشد و عمل کاشت مو در یک روز انجام می‌شود؛ بنابراین قیمت کاشت مو کاهش پیدا می‌کند و در صورتی که  وسعت طاسی وسیع‌تر باشد از تکنیک ترکیبی استفاده می‌شود که متقاضی باید طی ۲ روز برای کاشت مراجعه کند بنابراین هزینه‌ها برای این روش نسبت به سایر روش‌ها افزایش پیدا می‌کند.

در روش ترکیبی نیاز به حضور حداقل ۸ تا ۱۰ نفر پرسنل برای انجام کار می‌باشد، همین عامل یکی دیگر از دلایل ارزان بودن کاشت مو در یک مرکز در مقایسه با مرکز دیگر است، دیده شده است که برای اخذ هزینه پایین‌تر از مراجعی که نیازمند انجام روش ترکیبی بوده است از روش FIT استفاده شده که به مراتب قیمت پایین‌تری نسبت به روش ترکیبی دارد.

تفاوت هزینه کاشت مو در آقایان و بانوان

به طور کلی کاشت مو در مردان و زنان، تفاوت‌های زیادی دارد. چرا که نحوه از دست دادن موها در آن‌ها متفاوت است. با وجود همه این تفاوت‌ها، متقاضیان کاشت مو آقا و خانم با انتخاب کلینیک معتبر دارای پزشکان حاذق و انتخاب روش مناسب می‌توانند از بهترین نتایج بهره‌مند شوند.

برای پاسخ دادن به این سؤال که تفاوت هزینه‌های روش های کاشت مو برای خانم ها و مردان به چه عواملی بستگی دارد که معمولا برای بسیاری از متقاضیان ایجاد می‌شود، اول باید به دلایل و نحوه ریزش مو در مردان و زنان اشاره کرد.

ریزش مو در مردان و زنان دلایل تقریبا مشابهی دارد اما این دلایل ظاهر متفاوتی در چهره خانم‌ها و آقایان ایجاد می‌کند. ریزش مو در مردان  به‌طور مستقیم تحت تأثیر هورمون جنسی مردانه است که مقداری از آن در بدن زنان نیز وجود دارد.

الگوی ریزش مو علت اصلی تفاوت کاشت مو در مردان و زنان می‌باشد. ریزش مو در مردان به این صورت می‌باشد که  مرد ها در ناحیه‌ی جلوی سر دچار ریزش مو می‌شوند که  به تدریج به مرکز سر نزدیک می‌شود و معمولا در نهایت  تنها در دو طرف و نواحی پشت سر، موها قابل مشاهده هستند؛ اما در زنان الگوی ریزش مو معمولا در وسط سر اتفاق می‌افتد و به تدریج یک فضای خالی با وسعت کم  در فرق سر خانم‌ها ایجاد می‌شود.

بنابراین تفاوت قیمت کاشت مو زنان و مردان با توجه به وسعت طاسی آن‌ها و تکنیک مناسب هر شخص متفاوت می‌باشد بر همین اساس هزینه کاشت مو آقایان با توجه به وسعت زیاد طاسی و استفاده از تکنیک ترکیبی بیشتر از هزینه کاشت مو در خانم‌ها می‌باشد ولی  معمولا وسعت طاسی در خانم‌ها کمتر می‌باشد و زمان کمتر و تنها از یکی از تکنیک‌ها برای آن‌ها استفاده می‌شود.

قیمت کاشت مو در اصفهان

مقایسه‌ی هزینه عمل کاشت مو در ایران و سایر کشورها

در سال‌های اخیر به علت اختلاف قیمت ارز به وجود آمده  و کاهش ارزش پول ملی ایران تفاوت قیمت انجام کاشت مو بین ایران و سایر کشورها بسیار چشمگیر بوده تا جایی که تفاوت قیمت در بعضی مراکز در کشور آمریکا نسبت به ایران تا ۷۰ برابر بیشتر از ایران و در بعضی کشورهای اروپایی تا ۲۰ برابر بیشتر می‌باشد که همین امر باعث افزایش رجوع متقاضیان از سایر کشورها به خصوص کشورهای عربی همسایه به ایران برای انجام کاشت مو گردیده است.

هزینه کاشت مو اصفهان را بیمه تقبل می‌کند؟

از آنجائی که انجام عمل کاشت موی طبیعی از نظر سازمان‌های بیمه‌گر در بسیاری از موارد جز عمل‌های زیبایی محسوب می‌گردد (به جز در مواردی مانند سوختگی‌ها، تصادف‌ها و…) لذا پرداخت هزینه‌های این عمل جز تعهدات  این سازمان‌ها برای  افراد تحت پوشش نمی‌باشد.

عدم پرداخت هزینه‌های انجام کاشت مو توسط سازمان‌های بیمه‌گر و شرایط اقتصادی فعلی جامعه باعث گردیده که هزینه این عمل از دغدغه‌های اصلی متقاضیان باشد.

از این رو جهت رفع نگرانی زیباجویان کلینیک تخصصی پوست و مو سینایار اقدام به برگزاری جلسات مشاوره‌ی حضوری رایگان برای انتخاب روش مناسب کاشت مو و هزینه‌های آن نموده است.

کاشت مو ارزان در اصفهان

قیمت کاشت مو اصفهان چقدر است؟

هزینه انجام عمل کاشت مو در کلینیک سینایار به عوامل متعددی از جمله وسعت طاسی، تکنیک جراحی، تعداد روز عمل، محل برداشت یا به اصطلاح بانک مو و … بستگی دارد. هرچه وسعت طاسی کمتر باشد تنها از یکی از روش‌های برداشت نوار یا برداشت تار به تار استفاده می‌شود.

در طاسی وسیع نیازی به انجام کاشت مو به هر دو روش اف یو تی (برداشت نوار از پشت سر) و اف آی تی (برداشت تار به تار) می‌باشد و به دلیل ترکیبی بودن روش هزینه افزایش می‌یابد.

برای آگاهی از قیمت‌ها و انجام مشاوره رایگان عزیزان می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۰۹۱۰۵۴۹۴ تماس حاصل فرمایند.

سوالات متداول

هزینه انجام عمل کاشت مو در کلینیک سینایار اصفهان به عوامل متعددی از جمله وسعت طاسی ، تکنیک جراحی ، تعداد روز عمل ، محل برداشت یا به اصطلاح بانک مو و … بستگی دارد.

 انجام عمل کاشت موی طبیعی از نظر سازمان های بیمه گر در بسیاری از موارد جز عمل های زیبایی محسوب می گردد و پرداخت هزینه های این عمل جز تعهدات این سازمان ها برای افراد تحت پوشش نمی باشد.

4/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

4 دیدگاه

  • ممنون از مطالب خوبتون

    • سلام و عرض ادب خیلی ممنون از این که نظرتان را در مورد هزینه کاشت مو با ما در در میان گذاشتید. شاد و پیروز باشید.

  • سلام قیمت کاشت مو برای جلوی سر تو کلینیک شما چقدر هست؟

    • سلام و عرض ادب، قیمت کاشت مو به عوامل متعددی از جمله وسعت ناحیه ریزش و تکنیک کاشت مو بستگی دارد که قیمت دقیق آن در جلسه مشاوره مشخص می‌شود. برای رزرو نوبت جهت مشاوره رایگان کاشت مو با شماره 09109105494 تماس بگیرید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12