هزینه جراحی پلک در اصفهان | هزینه عمل افتادگی پلک در اصفهان

زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

چرا جراحی پلک ؟

هزینه جراحی پلک : تمایل به زیبایی در همه افراد با هر سن و جنسیتی وجود دارد بنابراین تنها افزایش سن نیست که باعث تمایل افراد به سمت جراحی پلک می‌شود، بلکه بُعد درمانی این عمل که باعث اصلاح مشکلاتی از قبیل پف‌دار بودن چشم و حذف پوست‌های اضافه که بر اثر افتادگی پلک بالا بوجود می‌آید و دید فرد را محدود می‌کند نیز از عواملی هستند که در انجام جراحی پلک دخیل هستند.

بلفاروپلاستی یا جراحی افتادگی پلک یک عمل جراحی با هدف زیبایی و درمانی جهت رفع مشکلات ناشی از افتادگی پلک، غدد چربی و زائده‌های ماهیچه‌ای پلک‌های بالا و پایین انجام می‌شود. عمل جراحی پلک اصفهان به صورت سر پایی انجام می‌شود و نیازی به انجام بیهوشی نمی‌باشد و مدت زمان انجام این عمل ممکن است تا ۳ساعت زمان ببرد.

هزینه عمل افتادگی پلک در اصفهان

عوامل موثر بر هزینه جراحی پلک اصفهان

عوامل مختلفی بر هزینه جراحی پلک افتاده یا بلفاروپلاستی تأثیرگذار است و حتی امکان دارد هزینه عمل جراحی پلک دو متقاضی همزمان و در یک کلینیک متفاوت باشد. هزینه جراحی بلفاروپلاستی در کلینیک سینایار و عوامل مؤثر بر هزینه عمل افتادگی پلک را اینجا بخوانید.

در تعیین هزینه‌های جراحی پلک بالا و پایین به طور کلی چندین فاکتور اثر دارد. از نوع تکنیک، دستمزد جراح، تجهیزات اتاق عمل، هزینه داروها و مراقبت‌های بعد از انجام عمل در محاسبه هزینه‌ جراحی پلک اصفهان نقش تعیین‌کننده دارند.

در ادامه چند مورد از مهم‌ترین عواملی که بر هزینه جراحی پلک بالا و پایین تاثیر گذار هستند شرح می‌دهیم:

نقش روش جراحی در هزینه عمل افتادگی پلک در اصفهان

قیمت جراحی پلک اصفهان بسته به ناحیه عمل یعنی پلک بالا یا پایین، متفاوت می‌باشد. برخیص نیاز به جراحی پلک بالا، برخی پلک تحتانی و برخی نیاز به جراحی هردوپلک دارند‌، زیرا در بیشتر موارد هزینه جراحی پلک پایین بیشتر می‌باشد.

قیمت جراحی پلک صفهان

تاثیر دستمزد جراح در هزینه جراحی بلفاروپلاستی

دستمزد یک جراح با توجه به مهارت و تجربه او در زمینه عمل جراحی پلک متفاوت است. متقاضیان جراحی پلک باید برای انجام این عمل حساس بسیار تحقیق و دقت نمایند زیرا تجربه و دانش جراح در تضمین سلامت و زیبایی متقاضیان بسیار موثر می‌باشد، یک پزشک متخصص با تجربه و مهارت بالایی که دارد امکان خطا بسیار کمی در حین انجام عمل را به ناحیه ی‌تحت عمل می‌رساند که این موضوع خود باعث تسریع روند بهبود می‌شود.

همینطور باید به این موضوع توجه داشت که تخصص پزشک نیز در تعیین دستمزد موثر می‌باشد. مثلا دستمزد پزشک عمومی با جراح و متخصص متفاوت می‌باشد و علت تفاوت‌ قیمت عمل بلفاروپلاستی این عوامل می‌باشد.
بنابراین پیشنهاد می‌شود متقاضیان عمل جراحی پلک همواره قبل از انتخاب پزشک متخصص و مجرب با افراد آگاه در این زمینه مشورت کنند و نمونه‌کار‌های پزشک منتخب خود را مشاهده و بررسی کنند.

هزینه جراحی بلفاروپلاستی

هزینه های کلینیک و بیمارستان برای قیمت جراحی پلک اصفهان

با توجه به این موضوع که بلفاروپلاستی نیازی به بی هوشی کامل ندارد و معمولا با بی حسی موضعی و در کلینیک انجام می شود، اما در بعضی موارد خاص که متقاضی عمل سخت تر و پیچیده تری داشته باشد و پزشک تشخیص به انجام عمل در بیمارستان و بی هوشی بدهد هزینه جراحی بلفاروپلاستی نیز بالطبع بیشتر خواهد شد.

با توجه به تجهیزات اتاق عمل بیمارستان و کلینیک برای انجام عمل جراحی پلک و همینطور با توجه به نیاز هر فرد هزینه‌ عمل بلفاروپلاستی متفاوت خواهد بود. می‌توانید برای اطلاع دقیق از هزینه‌ جراحی پلک اصفهان با سینایار، بهترین کلینیک پوست اصفهان تماس بگیرید.

مدت زمان جراحی بلفاروپلاستی

پیچیدگی بعضی جراحی‌ها باعث افزایش مدت زمان عمل می‌شود،به عنوان مثال یک فرد نیاز به اقدامات اضافی دیگر جهت تخلیه مقدار چربی بیشتر یا خارج کردن پوست اضافی بیشتری دارد و یا در مواردی دیگر فرد علاوه بر عمل درمانی نیاز به تغییرات زیبایی هم دارد.

گاهی نیز پزشک علاوه بر رفع نواقص پلک‌ها نیز عمل‌های زیبایی دیگری مانند لیفت شقیقه و پیشانی را در کنار جراحی پلک انجام می‌دهد که این پیچیدگی و مدت زمان طولانی جراحی را سنگین‌تر خواهد کرد و هزینه‌ عمل بلفاروپلاستی را بیشتر خواهد کرد.

هزینه بلفاروپلاستی 1402

قبل از تصمیم‌گیری برای انجام عمل بلفاروپلاستی بهتر است متقاضیان هزینه‌ جراحی پلک اصفهان را بطور کامل و از تمامی جوانب بررسی کنند،زیرا علاوه بر هزینه عمل جراحی، بعضی از هزینه‌های جانبی مانند آزمایش‌های لازم قبل از عمل، داروها، لوازم جانبی جراحی و ویزیت‌های بعد از عمل را نیز در نظر گرفت، زیرا همین هزینه‌های جانبی مبلغ قابل توجهی را به قیمت جراحی پلک اصفهان اضافه خواهد کرد که بهتر است افراد کاملا از آن آگاهی داشته باشند تا با آمادگی لازم عمل را انجام دهند.

نوع جراحی پلکهزینه 
جراحی پلک بالا9 میلیون تومان
جراحی پلکشروع قیمت از 10 میلیون و تعیین قیمت نهایی توسط جراح

در خصوص هزینه جراحی بلفاروپلاستی همانطور که گفته شد ممکن است برای دو مورد ظاهرا مشابه هم هزینه ها متفاوت باشد؛ همین تفاوت قیمت در خصوص عمل پلک بالا و عمل پلک پایین هم برقرار است.

هزینه جراحی پلک بالا

بلفاروپلاستی پلک بالا جهت رفع پف و افتادگی پلک به کار می‌رود.در واقع افتادگی پلک و پف پشت پلک متفاوت هستند و همینطور روش‌های جراحی آن‌ها باهم نیز فرق دارند.

متقاضیان جراحی پلک باید قبل از انجام این جراحی مهم و حساس آگاهی کامل از نوع جراحی خود داشته باشند که جراحی جهت رفع پف پلک می‌باشد یا افتادگی پلک، زیرا این باور وجود دارد که پف پلک همان افتادگی پلک می‌باشد.

در واقع افتادگی پلک یعنی پلک واقعا افتاده است و به سمت پایین آمده و قسمتی از کره چشم و یا قسمت رنگی چشم و در برخی قسمت مردمک چشم را پوشش می‌دهد. در اصطلاح پزشکی به افتادگی پلک، پتوز گفته می‌شود. در حال حاضر هزینه جراحی پلک بالا در سال ۱۴۰2 در کلینیک تخصصی پوست و مو سینایار توسط دو متخصص پوست و مو 9 میلیون انجام می‌شود.

هزینه جراحی پلک بالا در اصفهان

هزینه عمل پلک پایین

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک پایین جهت اصلاح چین و چروک‌ها و چربی‌های اضافی پلک پایین بکار می‌رود. با افزایش سن و ازبین رفتن بافت‌های چربی زیر پوست، خاصیت ارتجاعی پوست از بین می‌رود و در نتیجه پلک پایین پف کرده و متورم می‌شود.
جراحی پلک پایین به ایجاد ظاهری زیبا‌تر و جوان‌تر کمک می‌کند و نسبت به سنگین بودن نوع عمل، پس از جراحی مدت زمانی طول می‌کشد تا تورم زیر پلک از بین برود، پوست ترمیم شود و چهره فرد به حالت طبیعی خود بازگردد.

پرداخت هزینه جراحی افتادگی پلک با بیمه امکان پذیر است ؟

اگرچه بعضی از افراد، متقاضی انجام عمل بلفاروپلاستی جهت رفع افتادگی پلک بالا با انگیزه درمانی می‌باشند،اما به طور کلی هزینه عمل بلفاروپلاستی به این دلیل که از جمله عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود،هیچ بیمه‌ای این عمل را پوشش نمی‌دهد.بنابراین بیمه بودن افراد، تاثیری در هزینه این عمل نخواهد داشت.

3/5 (4 نظر)

مقالات مرتبط

3 دیدگاه

  • راه دیگه ای به جز عمل هم برای درمان افتادگی پلک هست ؟

  • سلام ببخشید امکان پرداخت قسطی هزینه عمل پلک تو کلینیک شما وجود داره؟

    • سلام و عرض ادب، پرداخت هزینه عمل پلک به صورت اقساط در کلینیک سینایار امکان پذیر است جهت اطلاع از شرایط می‌توانید با شماره 09109105494 تماس بگیرید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12