هزینه تزریق چربی به صورت

زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

امروزه با افزایش تقاضای جراحی‌ها و اقدامات زیبایی در بین خانم‌ها و آقایان تزریق چربی یکی از روش‌های جوانسازی، از بین بردن چین و چروک‌های ایجاد شده در اثر افتادگی و همچنین پر کردن صورت در اثر لاغری و کاهش وزن می باشد.در عمل تزریق چربی پزشک با معاینه و بررسی شرایط متقاضی مقدار چربی‌ مناسب را برای تزریق را تعیین و آن را به لایه های زیرین پوست تزریق می‌کند.اصولا قبل از انجام عمل، در جلسه مشاوره پزشک از شرایط جسمی ،نوع پوست ،چربی و انتظارات متقاضی آگاه می‌شود و همینطور متقاضی از هزینه‌ها و اهداف پزشک آگاه می‌شود.

عوامل موثر در هزینه تزریق چربی به صورت

عوامل موثر در هزینه تزریق چربی به صورت

هزینه تزریق چربی اصفهان نسبت به تزریق انواع ژل‌ها به صرفه‌تر می باشد زیرا فرد متقاضی هزینه‌ای برای مواد پرداخت نمی‌کند و در واقع هزینه پرداختی بخاطر ساکشن چربی‌های بدن خود فرد می‌باشد.

موارد زیر در هزینه تزریق چربی به صورت موثر می باشد:

تاثیر روش برداشتن چربی بر هزینه تزریق چربی

اصلی‌ترین مرحله در عمل تزریق چربی، برداشت چربی از بدن خود متقاضی می‌باشد که هزینه‌های هر یک باهم تفاوت دارد. برداشت چربی به روش‌های مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به شرح این روش‌ها می‌پردازیم:

روش لیپوساکشن

یکی از این روش های برداشت چربی به روش لیپوساکشن می باشد. تقریبا دو دهه است که از روش لیپوساکشن برای برداشت چربی استفاده می شود.

در روش لیپوساکشن، لوله‌های باریکی با سر کانولا از طریق سوراخ‌های کوچک وارد بدن می شود. پزشک لوله را به منطقه‌ای که چربی در آن جا جمع شده حرکت می‌دهد و سپس از طریق این لوله چربی بدن را ساکشن می‌کند.

اگرچه این روش کمی قدیمی‌تر می‌باشد و اخیرا کمتر از آن استفاده می‌شود، اما بعضی از پزشکان با تجربه بدون کوچکترین آسیبی اقدام به برداشت چربی می‌کنند.

از عوارض جانبی از عوارض جانبی لیپوساکشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد تورم و کبودی و احساس درد و سوزش، در مناطق برداشت و تزریق چربی.
  • باقی ماندن جای زخم در منطقه ی برداشت و تزریق چربی.
  • شل شدن و افتادگی پوست، که البته ممکن است در برخی افراد پس از گذشت مدتی پوست به حالت قبل بازگردد و در برخی دیگر به صورت افتاده باقی بماند.

روش لیپوماتیک

یکی دیگر از شیوه‌های برداشت چربی روش لیپوماتیک می باشد. لیپوماتیک روشی جدید در تزریق چربی می باشد؛ اگرچه هزینه‌های این روش کمی بالاتر است اما مزیت‌های زیادی نیز دارد. در این روش چربی‌ها با دستگاه لیپوماتیک با مکش از بدن خارج می‌شوند و توسط دستگاه سانتریفیوژ از هر گونه مواد اضافه تمیز و برای تزریق آماده می‌شوند.

روش لیپوماتیک

از مزایای آن می‌توان به این مورد اشاره کرد که در این روش چون به بافت‌های چربی هیچ آسیبی وارد نمی‌شود، چربی‌ها بعد از تزریق سریع به بافت‌های محل تزریق پیوند می‌خورند و نتایج عمل با سرعت بیشتری مشاهده می‌شود‌. از دیگر مزایای این روش این است، چون چربی‌های ساکشن شده از بدن خود فرد گرفته شده است، احتمال بروز حساسیت و آلرژی کمتر می‌باشد و در صورت رعایت نکات بهداشتی حین و بعد عمل فرد دچار عفونت نخواهد شد.

تاثیر حجم چربی تزریق شده بر هزینه آن

در بین متقاضیان تزریق چربی برخی در ناحیه صورت خود چربی زیادی را نسبت به دیگران از دست داده اند و یا چین و چروک و خطوط بیشتری دارند که در این حالت نیاز به تزریق چربی با حجم بیشتری دارند. هرچه حجم چربی‌ها زیادتر باشد قیمت تزریق آن نیز بیشتر خواهد شد. میزان تزریق چربی به نقاط مختلف بدن نیز متفاوت بوده و هر کدام بستگی به شرایط متقاضی و تشخیص و نظر پزشک دارد.

 

تاثیر انتخاب کلینیک بر هزینه های تزریق چربی

از دیگر عوامل موثر در هزینه‌های تزریق چربی ،کلینیک محل انجام عمل می باشد.علاوه بر دستمزد جراح، هزینه‌های مربوط به کلینیک نیز به هزینه‌های عمل اضافه می‌شود. قطعا هزینه انجام هرگونه اقدامی در کلینیک های شناخته شده و مجهز بیشتر از هزینه‌ها در مطب‌ها و کلینیک‌های ناشناخته می‌باشد. زیرا در صورت مجهز نبودن اتاق عمل و استریل نبودن وسایل جراحی امکان بروز هرگونه عارضه‌ای خطرناک برای زیباجو وجود دارد. بنابراین انتخاب کلینیک مناسب و مجهز می‌تواند خطر بروز هر مشکلی را کاهش دهد‌.

قطعا هزینه عمل تزریق چربی در کلینیک‌های شهرهای بزرگ‌تر و محل‌های بهتر هر شهر بیشتر خواهد بود. زیرا کلینیک‌های مجهز و بروز بیشتری در محله‌های بهتر و در شهرهای بزرگ تر وجود دارد. در شهر اصفهان هم کلینیک‌های تخصصی زیبایی فعالیت می‌کنند. از جمله کلینیک زیبایی سینایار که با داشتن کادری متخصص و حرفه‌ای، تزریق چربی و سایر کارهای زیبایی را انجام می‌دهد.

هزینه دستمزد جراح برای تزریق چربی

دستمزد هر پزشک با توجه به تخصص و میزان تجربه و مهارت متفاوت می‌باشد. هرچه مهارت و تخصص پزشک بالاتر باشد متقابلا دستمزد جراحی‌های پزشک مانند تزریق ژل و چربی هم بیشتر خواهد بود. به دلیل حساسیت زیاد جراحی‌های زیبایی از جمله تزریق چربی متقاضیان نباید هزینه کم را به سلامتی و زیبایی خود ترجیح دهند و باید در انتخاب جراح برای تزریق چربی دقت کنند‌.

هزینه های جانبی در عمل تزریق چربی

در کنار هزینه‌های اصلی جراحی، هزینه هایی جانبی مانند ویزیت‌های قبل و بعد از تزریق چربی، آزمایشات قبل از عمل برای بررسی شرایط متقاضی ،داروهای مورد نیاز قبل و بعد از انجام عمل نیز به هزینه های کلی اضافه می گردد.

به این دلیل که تزریق چربی عمل زیبایی محسوب می شود، هیچ بیمه ای این عمل را تحت پوشش قرار نمی دهد و تمامی هزینه های تزریق چربی به عهده فرد متقاضی می باشد.

هزینه ترمیم چربی تزریق شده

بعد از انجام جلسه اول تزریق چربی ،معمولا یک تا ۲ جلسه ترمیم لازم می‌باشد که معمولا از چربی‌هایی که در جلسه اول ساکشن و فریز می‌شود برای ترمیم استفاده می‌شود. بنابراین جلسات ترمیم برای فرد هزینه به همراه نخواهد داشت.

هزینه ترمیم چربی تزریق شده

اما گاهی برخی افراد بعد از گذشت مدتی از جلسه ترمیم به دلایل مختلف از جمله کاهش وزن و یا عدم مراقبت‌های لازم، بافت‌های چربی صورت خود را از دست می‌دهند و نیاز به ترمیم مجدد پیدا می‌کنند، که در این صورت هزینه تزریق چربی مجدد به عهده خود فرد می‌باشد.

هزینه تزریق چربی به صورت در سال 1401

به طور کلی برای هزینه عمل تزریق چربی نمی‌توان قیمت ثابتی در نظر گرفت. با توجه به فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه تزریق چربی که دربالا گفته شده و همچنین نوسان قیمت تجهیزات اتاق عمل، قیمت‌ها در حال تغییر می‌باشد. بهتر است برای اطمینان از نرخ تزریق چربی اعلامی با کلینیک سینایار از طریق شماره تلفن های 03136640008 یا 09109105494 تماس بگیرید تا هزینه این عمل برای شما محاسبه و به شما اعلام گردد.

0/5 (0 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12