بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۲

زمان برای مطالعه: 6 دقیقه

لیزر موهای زائد یکی از بهترین و پیشرفته ترین روش ها برای رفع موهای زائد می باشد، که با برخورد مستقیم پرتوهای نور، فولیکول‌های مو تخریب می شوند و با تکرار تعداد جلسات موها به مرور از بین می روند.مهم ترین عامل در انجام لیزر موهای زائد،دستگاه لیزر می باشد که متقاضیان لیزر موهای زائد باید در انتخاب آن دقت داشته باشند تا نتیجه بهتری بگیرند،و برای رفع موهای زائد تمامی نقاط بدن از جمله نقاط حساس بدون ایجاد عارضه و مشکلی بهره برد.

لیزر موهای زائد مزیت های زیادی نسبت به روش های سنتی مانند اپیلاسیون و ژیلت دارد که از جمله این مزایا می توان به سرعت بالا ،ماندگاری بیشتر، صرفه اقتصادی و عوارض کمتر آن اشاره کرد.

دستگاه های لیزر موهای زائد جدید تر و پیشرفته تر دارای کیفیت و دقت بالایی هستند.انتخاب یک کلینیک مجهز و معتبر همراه با تکنسین های حرفه ای نقش مهم و موثری در نتیجه نهایی برای متقاضیان لیزر موهای زائد به همراه خواهد داشت.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین دستگاه لیزر

انتخاب دستگاه لیزر مناسب برای رفع موهای زائد اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا هرچه دستگاه پیشرفته تر و مناسب تر باشد، تاثیر گذاری آن در از بین رفتن موهای زائد بیشتر خواهد بود. بنابراین برای انجام لیزر موهای زائد باید به کلینیک‌های تخصصی و مجهز و معتبر در این زمینه مراجعه شود تا پزشک و تکنسین مجرب در انتخاب دستگاه با طول موج مناسب هر نوع پوست و مو ،مراجعین را راهنمایی کنند.

انتخاب بهترین دستگاه لیزر

البته باید به این نکته توجه داشت که تمامی دستگاه های لیزر دارای کیفیت و ویژگی های منحصر بفرد خود هستند و هرکدام مناسب با جنس مو و پوست بخصوصی می باشند‌.با توجه به این موضوع نمی توان بطور دقیق گفت که دستگاهی بهتر از دستگاه دیگر می باشد.تنها موردی که می‌توان در مورد بهتر بودن دستگاهی نسبت به دستگاه دیگر در مورد آن صحبت کرد ،جدید تر و پیشرفته تر بودن دستگاه است.

 

با توجه به پیشرفت علم پزشکی در زمینه پوست و مو ،دستگاه های لیزر موهای زائد نیز دچار تغییر و تحول بسیار چشمگیری شده اند. این دستگاه ها بسیار پیشرفته تر از قبل هستند، به طوری که نسبت به دستگاه های قدیمی دقت بالاتری دارند و نتایج بهتری از آن ها حاصل می شود.

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین و پرطرفدارترین دستگاه های لیزر موهای زائد دنیا در سال ۲۰۲۲ است. که ویژگی های آن به شرح زیر است:

دستگاه الکس مناسب برای انواع پوست و مو

این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد می باشد،بنابراین برای انواع پوست و مو مناسب است.قابلیت از بین بردن موهای نازک و ریز مانند موهای صورت را نیز دارد. بسیاری از افراد لیزر موهای زائد صورت خود را با این دستگاه انجام می دهند.

سیستم خنک کننده دستگاه الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی نیز می باشد که مانع از سوختن پوست متقاضیان مخصوصا افراد دارای پوست سبزه تر در هنگام انجام لیزر می شود.

قدرت ،سرعت، دقت بالا دستگاه الکس

قدرت ،سرعت و دقت دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت نسبت به دستگاهای دیگر بسیار بالاتر بوده است ،بنابراین تاثیر آن برای پوست های مختلف بیشتر می باشد.پرتوهای این نوع لیزر با تمرکز بالایی که بر روی فولیکول مو دارد، موهای نازک را به خوبی از بین می‌برد.

 

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت

به طور خلاصه می توان موارد زیر را بعنوان مزایای دستگاه الکس برای لیزر موهای زائد بر شمرد:

  • قدرت نفوذ بالا به پوست
  • دقت بالا جهت از بین بردن موهای نازک و روشن
  • مناسب برای انواع پوست های روشن،سفید،سبزه و برنزه
  • عوارض جانبی بسیار کم
  • سرعت بالا در جوابدهی
  • نیاز به تعداد جلسات درمانی کم
  • پوشش ناحیه وسیع تری از پوست
  • دارای سیستم خنک کننده جهت کاهش سوزش و درد لیزر موهای زائد
  • مناسب برای موهای ضخیم و تیره مانند ناحیه بیکینی
  • خاصیت جوانسازی و پاکسازی پوست

دستگاه الکساندرایت

 

دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم

یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد که در کلینیک ها مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم است. این دستگاه نیز یکی دیگر از دستگاه های لیزر موهای زائد محبوب با تکنولوژی بسیار پیشرفته روز دنیا می باشد.

از آن‌جا اینکه این دستگاه ترکیبی از دو دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود می باشد،تا جای ممکن معایب موجود این دو دستگاه در آن برطرف شده است. ویژگی های لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم را در ادامه بخوانید.

سیستم خنک کننده دستگاه سوپرانو

یکی از مزایای مورد توجه این دستگاه ،سیستم خنک کننده موجود در آن می باشد که باعث می شود افراد در حین انجام لیزر درد و سوزش کمتری حس کنند و دچار سوختگی و آسیبی بر روی پوست خود نشوند.

وجود این سیستم سبب می شود تا علاوه بر راحتی فرد در حین لیزر، همچنین میزان بروز عوارضی چون سوختگی و سوزش پس از لیزر کاهش یابد.

 

دستگاه لیزر سوپرانو، مناسب برای انواع پوست و مو

سازندگان این دستگاه با برطرف کردن معایب موجود در دو دستگاه الکساندرایت و دایود با افزایش قدرت و دقت این دستگاه سبب شده اند تا این دستگاه برای انواع پوست ها و موها مناسب باشد. دستگاه برای موهای ضخیم هم مناسب بوده و انجام لیزر موهای زائد بیکینی هم با این دستگاه مناسب است.

سرعت بالا لیزر با دستگاه سوپرانو

یکی دیگر از ویژگی مورد توجه این دستگاه سرعت و تکرار پذیری بالای آن می باشد که باعث افزایش قابلیت دستگاه در از بین بردن موهای زائد و کاهش تعداد جلسات مورد نیاز برای افراد شده است.

دستگاه IPL

آی پی ال (سیستمهای نور شدید پالسی) در واقع جزو سیستم های نوری و شبه لیزرهستند که قدرت و اثر کمتری از سایر دستگاه های لیزر می باشد.با وجود اینکه دستگاه های IPL شبه لیزر می باشند اما در صورتی که توسط تکنسین های بی‌تجربه استفاده شوند و فیلتر مناسب آن انتخاب نشودامکان دارد افراد بویژه افراد داری پوست سبزه دچار سوختگی شوند.

 

مناسب برای پوست های روشن موهای ضخیم

رفع موهای زائد با آی پی ال به این صورت می باشد که هرچه موها تیره تر و ضخیم تر و نیز پوست روشن تر باشد، تاثیر لیزر بیشتر است.امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های لیزر موهای زائد اکثر لیزرها بر موهای بور و کمرنگ نیز تاثیر دارند و باعث کاهش موهای زائد شوند، اما به افرادی که دارای موهای بلوند و روشن هستند این دستگاه پیشنهاد نمی‌شود. برای لیزر موهای زائد پا، این دستگاه می توانید یکی از انتخاب هایتان باشد.

عارضه کم لیزر با دستگاه آی پی ال

با تمرکز پالس های نوری و شبه لیزر ، با ایجاد گرما و بدون سوختگی و یا آسیب به پوست فولیکول‌های مو تخریب می‌شوند و باعث نازک شدن موها می شود‌.

دستگاه لیزر ipl

جوانسازی پوست با دستگاه IPL

اصلی ترین دلیل محبوبیت استفاده از دستگاه آی پی ال،خاصیت جوانسازی آن می باشد،همینطور در طول انجام لیزر موهای زائد قابلیت درمان بیماری های پوستی زیادی را نیز بطور همزمان دارد.از جمله می توان به درمان لک های قرمز ناشی از عروق خونی و لکه های تیره ناشی از نور خورشید و بیماری های پوستی اشاره کرد.

 

دستگاه لیزر آیس پلاتینیوم ،آیس پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum در مجموع می توان گفت، برای رنگ پوست های روشن مناسب است. لیزر پلاتینیوم پلاس یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر است که برای پوست های روشن و گندمی مناسب است.

این دستگاه مجهز به سیستم کولینگ قوی برای انجام لیزری بدون درد و سوختگی می باشد که فرد بعد از انجام لیزر دچار درد و سوختگی نشود.


لیست قیمت لیزر اصفهان در کلینیک سینایار


انتخاب دستگاه لیزر مناسب شما

هر فرد با مقایسه و بررسی انواع دستگاه های لیزر با توجه به ویژگی ها و کاربردهای آن ها می تواند تصمیم درستی راجع به اینکه کدام دستگاه با نوع پوست و جنس موی فرد سازگار تر می باشد و نتیجه بهتری می تواند از آن بگیرد، دستگاه مناسب تر را انتخاب کند. پیش از انتخاب ضخامت موهای بدن خود را در نظر بگیرید. می توانید برای قسمت های پر مو و کم مو بدن خود از دو دستگاه استفاده کنید تا بهترین کارایی را برایتان داشته باشد. بنابراین انتخاب دستگاهی که تمام ویژگی های یک دستگاه خوب را باهم داشته باشد می تواند انتخاب مناسبی باشد.

0/5 (0 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12