انواع مدل های تزریق ژل لب

زمان برای مطالعه: 7 دقیقه

انواع مدل تزریق ژل لب : بسیاری از افراد به دلایل مختلف از فرم لب های خود راضی نیستند. همینطور بیماری و افزایش سن باعث تغییر فرم لب‌ها شده و باعث می شود لب ها باریک تر شوند. با اضافه کردن حجم به اینگونه لب‌ها نقص لب ها برطرف شده و به آن ها فرم داده می‌شود.

فرم دهی لب با تزریق ژل

امروزه بهترین و محبوب‌ترین روش فرم دهی به لب ها تزریق فیلرهای پوستی است. رایج ترین فیلرهای پوستی حاوی اسید هیالورونیک هستند. اسید هیالورونیک، ماده ای طبیعی است که در بدن یافت می شود و به افزایش حجم لب ها کمک می کند.

ماندگاری آن ها متناسب با بدن می باشد و به طور معمول حدود ۹ تا ۱۸ ماه دوام دارند و برای حفظ فرم لب ها هر چندماه نیاز به تزریق مجدد فیلر است.انتخاب مدل مناسب تزریق ژل لب علاوه بر سلیقه زیباجو بستگی به نظر و تشخیص متخصص نیز دارد.

بسیاری از افراد برای به دست آوردن نتیجه مورد علاقه خود بعد از تزریق ژل لب برای برقراری تعادل بین همه اجزا صورت باید سایر اجزا صورت خود را نیز با تزریق فیلر تغییر دهند.

افرادی که پا به سن گذاشته‌اند دیگر کلاژن‌سازی در بدنشان صورت نمیگیرد و می‌توانند با انواع مدل تزریق ژل برای لب و سایر قسمت های صورت، جوانی را به چهره خود بازگردانند.

انواع مدل های تزریق ژل لب

مدل های مختلف تزریق ژل لب

نحوه تزریق ژل لب در اصفهان بسته به نوع فیلر و درخواست متقاضی، اشکال مختلفی در لب ایجاد می‌کند. همینطور این فیلرهای تزریقی انواع مختلفی دارند.تصمیم‌گیری در مورد شکل لب معمولا بر این اساس که چه فرم لبی برای هرشخص مناسب‌تر است در جلسه مشاوره مشخص می شود.

انواع مدل تزریق ژل لب نحوه روش انجام آن 
تزریق ژل لب مدل عروسکی در تزریق این روش بیشتر حجم ژل به لب پایین و قسمت خط لب بالا تزریق می‌شود.
تزریق ژل لب روسی این تکنیک برای افرادی که لب های باریکی دارند بسیار کاربردی است.
تزریق ژل لب مدل نچرال مدل ژل لب طبیعی به همه مدل های فرم صورت می‌آید و لب بالا و پایین نسبت به هم متعادل می‌شوند.
تزریق ژل لب مدل قلوه ای ژل به صورت همزمان و یک اندازه به لب بالا و لب پایین تزریق می‌ شود. در این مدل لب‌ها کشیده و زاویه‌دار نمی‌شوند و هدف اصلی فقط افزایش حجم و برجسته‌سازی لب‌های بالا و پایین است.
مدل لب چاک دار برای تزریق ژل لب در این مدل یک خط در وسط لب پایین قرار داده می‌شود و فیلر به اندازه مساوی به دو طرف خط تزریق می شود
مدل ژل لب برای صورت کشیده یا قلبی روش قلبی باعث ایجاد فاصله در بین قسمت بالایی دو حاشیه لب شده و ظاهری قلب مانند به آن می‌دهد.
مدل لب فانتزی در این روش فیلر به اندازه ای تزریق می شود که حجم لب ها بسیار افزایش یافته و حالت طبیعی خود را از دست می دهد و به صورت فانتزی شکل می‌گیرند
مدل لب صدفی برای تزریق ژل در مدل لب صدفی، تمرکز بیشتر بر لب پایین است به طوری که حجم دهی لب پایین از سمت گوشه لب هابه سمت مرکز لب اضافه می شود
تزریق ژل لب مدل کمانی در این مدل تزریق هدف اصلی بر روی لب بالایی که به کمان شباهت دارد می باشد

تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب عروسکی روشی جدید و بسیار پرطرفدار می باشد. در تزریق این روش بیشتر حجم ژل به لب پایین و قسمت خط لب بالا تزریق می‌شود تا لب‌هابه شکل عروسک های باربی دربیایند.

نوع فیلر تزریقی در این روش اسیدهیالورونیک می باشد و میزان آن بستگی به تشخیص پزشک و متناسب با سایر اجزا صورت دارد تا تعادل بین کل اجزا صورت برقرار شود.

ژل لب مدل روسی

این تکنیک تزریق ژل لب که به تازگی در بین مردم دنیا بسیار پرطرفدار شده است در واقع از مدل لب های خانم های روسی الهام گرفته شده است. این تکنیک برای افرادی که لب های باریکی دارند بسیار کاربردی است و نتایج زیبایی به همراه خواهد داشت. این مدل برای لب های بزرگ و گوشتی پیشنهاد نمی شود‌، زیرا با تزریق ژل در این مدل لب ها حالتی بزرگ و غیر طبیعی به خود می گیرند.

تزریق ژل لب مدل نچرال

یکی از پرطرفدار ترین مدل ژل لب، مدل کلاسیک یا طبیعی است، بویژه در میان کسانی که از فرم لب های خود ناراضی هستند ولی دوست ندارند با تزریق ژل لب چهره شان از حالت طبیعی خارج شود، مانند خانم های مسن که لب های باریکی دارند و فقط دوست دارند لب هایشان به شکل طبیعی کمی پرحجم تر شود.

مدل ژل لب طبیعی به همه مدل های فرم صورت می‌آید و لب بالا و پایین نسبت به هم متعادل می‌شوند.

انواع مدل تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل قلوه ای

در این نوع تزریق ژل لب، ژل به صورت همزمان و یک اندازه به لب بالا و لب پایین تزریق می‌ شود. در این مدل لب‌ها کشیده و زاویه‌دار نمی‌شوند و هدف اصلی فقط افزایش حجم و برجسته‌سازی لب‌های بالا و پایین است به طوری که لب ها در حالت نیم رخ کمی به سمت جلوتر به نظر برسند.

در مدل لب قلوه ای لب در ناحیه وسط، برجسته تر می شود و همین سبب می‌شود که ظاهری زیبا و جذاب برای لب‌ها ایجاد شود.

معمولا افرادی که به دنبال لب هایی زیبا با حالت طبیعی تر نسبت به سایر مدل های فانتزی هستند این مدل لب را انتخاب می کنند.

این مدل معمولا برای اکثر فرم های صورت مناسب است و نیازی به تغییر سایز اجزا صورت نمی باشد.

مدل لب چاک دار برای تزریق ژل لب

در این مدل یک خط در وسط لب پایین قرار داده می‌شود و فیلر به اندازه مساوی به دو طرف خط تزریق می شود. در این حالت حجم لب ها در دو طرف خط بیشتر شده و فرمی زیبا و خاص به لب ها می دهد.فیلری که در این مدل به لب ها تزریق می شود، هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی موجود در بدن است که با افزایش سن مقدار آن در بدن کم می شود.

مدل ژل لب برای صورت کشیده یا مدل قلبی

مدل قلبی یکی دیگر از روش های پر طرفدار تزریق ژل لب است.این مدل معمولا مناسب افرادی است که صورت بیضی شکل دارند.روش قلبی باعث ایجاد فاصله در بین قسمت بالایی دو حاشیه لب شده و ظاهری قلب مانند به آن می‌دهد.

بهترین نوع ژل برای تزریق ژل مدل قلبی، ژل های اسید هیالورونیک می باشد. این ژل دارای غلظت بالایی که آب زیادی را به خود جذب می کند و در صورت نارضایتی زیباجو از مدل ایجاد شده با تزریق آنزیم می توان آن را تخلیه کرد.

تزریق ژل لب مدل گرد

مدل لب فانتزی

در این روش فیلر به اندازه ای تزریق می شود که حجم لب ها بسیار افزایش یافته و حالت طبیعی خود را از دست می دهد و به صورت فانتزی شکل می‌گیرند. افرادی که این مدل را برای لب های خود انتخاب می‌کنند برای ایجاد تعادل بین اجزای صورت خود باید سایر سایر اجزا صورتشان مانند گونه و فک خود را با تزریق فیلر نیز به حالت فانتزی در آورند.

کلینیک سینایار علاوه بر تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی اصفهان هم انجام می دهد. برای این منظور می توانید ابتدا از متخصصان ما مشاوره بگیرید و بعد از انتخاب نوع تزریق و نواحی مورد نظر خود، اقدام کنید.

مدل لب صدفی برای تزریق ژل

در مدل لب صدفی، تمرکز بیشتر بر لب پایین است به طوری که حجم دهی لب پایین از سمت گوشه لب هابه سمت مرکز لب اضافه می شود. این کار باعث می شود که شکل اولیه لب پایینی که به صدف شباهت دارد بیشتر نمایان شود. مدل صدفی نیز جز مدل های طبیعی پرطرفدار می باشد. افرادی که به دنبال تغییر زیادی در چهره و لب خود نیستند این مدل را انتخاب می کنند.

البته بعد از تزریق ژل لب باید به مراقبت های بعد از آن ، بوسیدن بعد از تزریق ژل لب و دوره نقاهت بعد از آن توجه داشته باشید.

تزریق ژل لب مدل کمانی

در این مدل تزریق هدف اصلی بر روی لب بالایی که به کمان شباهت دارد می باشد. این مدل تزریق برای افرادی که خواهان مدل های بسیار طبیعی هستند پیشنهاد می شود. حالت کمانی باعث از بین رفتن چین و چروک های لب‌ شده و لب ها را آبرسانی می کند. مدل کمانی لب نیزباید بر اساس تشخیص پزشک نسبت به سایر اجزا صورت تزریق شود‌.

در نظر داشته باشید که برای حجم دهی و فرم دهی لب تزریق ژل به جای تزریق بوتاکس اصفهان توصیه می شود.

سوالات متداول

آیا می توان در دوران بارداری تزریق ژل لب انجام دهیم ؟

هیچ مطالعه ای در مورد بی خطر بودن فیلر لب در دوران بارداری انجام نشده است. در نتیجه، FDA استفاده از ژل لب را در دوران بارداری را تایید نکرده است.

آیا ژل لب درد دارند؟

ممکن است درد خفیفی را در محل های تزریق تجربه کنید. درد باید بعد از 12 تا 24 ساعت از بین برود.

5/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12