تزریق ژل لب در اصفهان | بهترین دکتر ژل لب اصفهان

زمان برای مطالعه: 14 دقیقه

تزریق ژل لب یا فیلر لب، یکی از روش‌های پرطرفدار برای حجم‌دهی به لب‌ها است که تأثیر به سزایی در زیبایی چهره دارد. با توجه به این که لب‌ها نقشی اساسی در زیبایی صورت دارند باید زیر نظر بهترین دکتر تزریق ژل لب انجام شوند تا فرد نتیجه مطلوب دریافت کند.

اگر شما قصد انجام تزریق فیلر لب یا تزریق ژل لب مدل روسی را دارید و در حال تحقیق و بررسی در این زمینه هستید تا انتها این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین مرکز تزریق ژل لب اصفهان، انواع مزایا و عوارض فیلر لب، موارد منع تزریق ژل به لب، هزینه فیلر لب و موارد دیگر در این زمینه آشنا کنیم.

تزریق ژل لب در اصفهان

فیلر لب چیست؟

پرکننده‌های یا فیلرها موادی هستند که به لب‌های شما حجم می‌دهند، فیلر لب از اسید هیالورونیک مصنوعی (HA) تشکیل شده‌اند که در واقع HA یک ماده طبیعی در بدن شما است که با کاهش آن در بدن، حجم برخی از نواحی بدن از جمله لب‌ها کاهش پیدا می‌کند.

لب‌ها نقشی مهم در زیبایی چهره دارند. بعضی از افراد به دلایل ژنتیکی و بعضی افراد به دلیل افزایش سن و کاهش میزان کلاژن، دارای لب‌هایی باریک و نامتقارن هستند. بهترین و پرطرفدارترین راه برای برطرف کردن این نواقص، تزریق ژل لب می‌باشد.

ژل لب با هدف حجم دهی و فرم دهی لب‌ها تزریق می‌شود و میزان تزریق به تشخیص پزشک، سلیقه زیباجو و کیفیت ژل بستگی دارد. در میان مدل‌های مختلف فیلرها، بهترین نوع برای تزریق به لب، فیلرهایی که حاوی هیالورونیک اسید هست زیرا با بدن سازگاری دارند و بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه از بدن دفع می‌شوند و هیچ عارضه‌ای برای بدن فرد ندارند.

سلیقه افراد برای نوع ژل و مدل تزریق ژل متفاوت می‌باشد. بعضی افراد دوست دارند لب‌هایی حجیم داشته باشند، بعضی دیگر لب‌هایی فانتزی و عروسکی و بعضی داشتن لب‌های طبیعی را ترجیح می‌دهند. در اینجا به شرح برخی این مدل‌ها می‌پردازیم.

تزریق فیلر لب اصفهان

تزریق ژل لب روسی در اصفهان

تزریق فیلر لب روسی در اصفهان یکی از تکنیک‌های پرطرفدار در بین مراجعه‌کنندگان است در واقع پزشک با استفاده از این روش حجم لب‌ها را افزایش می‌دهد اما روش تزریق به‌گونه‌ای است که لب‌ها بیش از حد بزرگ و حجیم به نظر نمی‌رسند در واقع با تکنیک تزریق ژل لب روسی می‌توانید ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشید.

در روش تزریق ژل لب مدل روسی اصفهان، ظرافت تزریق بسیار بالا است حین تزریق مقدار کمی از ژل در ناحیه‌ی خط بالایی لب و گوشه‌های آن تزریق می‌شود و برای افرادی که دارای لب بالایی بسیار کوچک هستند این روش مناسب است.

اگر به دنبال بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان هستید می‌توانید به خیال آسوده به کلینیک زیبایی سینایار مراجعه کنید و نظر بهترین پزشکان زیبایی تزریق ژل لب در اصفهان انجام دهید.

بهترین دکتر برای تزریق ژل لب اصفهان

هنگام تزریق فیلر لب در اصفهان، مهارت و تخصص پزشک در شناسایی آناتومی صورت و فرم‌ لب‌ها قبل از انجام تزریق ژل بسیار مهم است و پزشک مورد نظر باید مهارت این را داشته باشد که چه فرم لب هنگام تزریق فیلر برای صورت شما مناسب است و از چه تکنیکی استفاده کند.

قبل از انتخاب بهترین دکتر تزریق فیلر لب در اصفهان از نظرات مراجعه‌کنندگان قبلی آن‌ها مطلع شوید و نمونه کارهای آن‌ها را مشاهده کنید تا بهترین نتیجه را بعد از تزریق ژل دریافت کنید.

تزریق ژ ل لب روسی در اصفهان

مرکز تزریق ژل لب در اصفهان

پرکننده‌های لب به لب‌های شما حجم می‌دهند و زیبایی بیشتر در صورت شما ایجاد می‌کنند. آن‌ها روند پیری را متوقف نمی‌کنند اما با انجام به موقع و ترمیم آن‌ها می‌توانید همواره ظاهری زیبا و جوان داشته باشید. آن‌ها همچنین می‌توانند به شما در دستیابی به ظاهر دلخواه کمک کنند که باعث افزایش عزت‌نفس شما می‌شود.

با گذشت زمان، ممکن است حجم لب‌های خود را از دست بدهید که ممکن است در نتیجه موارد زیر باشد:

  • ژنتیک
  • سیگار کشیدن
  • آسیب خورشید
  • کاهش کلاژن

بدون شک انجام تزریق ژل لب در بهترین مرکز تزریق فیلر لب در اصفهان تأثیر به سزایی در ظاهر شما و دوام ماندگاری ژل تزریقی دارد. در صورتی که این عمل زیبایی توسط بهترین دکتر ژل لب اصفهان انجام شود شما دچار هیچ عارضه‌ای نخواهید شد و نتیجه طبیعی و مطلوب دریافت خواهید کرد.

کاندیدای مناسب تزریق فیلر به لب

انجام فیلر لب یک تصمیم شخصی است و اگر ظاهر لب‌های خود را دوست ندارید یا می‌خواهید لب‌های حجیم‌تری داشته باشید این روش گزینه مناسبی برای شما است. برای انجام تزریق ژل به لب بالایی و تزریق ژل به لب پایین باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • از سلامت جسمانی خوبی برخوردار باشید.
  • انتظارات واقع بینانه داشته باشید.
  • عفونت فعال دهانی، از جمله آفت یا تبخال نداشته باشید.

بسیاری از افرادی که از فیلر لب استفاده می‌کنند می‌خواهند اندازه لب‌های خود را افزایش دهند. ممکن است به دلایل زیادی بخواهید اندازه لب‌های خود را بزرگ کنید، از جمله:

حجیم کردن لب‌ها: بازگرداندن اندازه قبلی لب با بالا رفتن سن، لب‌های شما کوچک‌تر یا نازک‌تر می‌شوند، فیلترم (شیار بین لب بالایی و سپتوم) بلندتر و صاف‌تر می‌شود و فاصله بین گوشه‌های دهان ممکن است افزایش یابد.

ایجاد تقارن و قرینه در لب‌ها: افرادی که دارای لب‌های نامتقارن هستند، اصلاح فرم لب با تزریق ژل امکان‌پذیر است و بعد از تزریق لب‌های پایین و بالایی آن‌ها متقارن خواهد شد.

صاف کردن چین‌وچروک دور لب: زمانی که لبخند می‌زنید یا می‌خندید، گاهی اوقات چین و چروک در کناره‌های دهان شما ایجاد می‌شود.

تقویت اعتماد به نفس: پرکننده‌های لب می‌توانند به بهبود عزت‌نفس و ایجاد ظاهری زیباتر در شما کمک کنند.

تزریق ژل لب چگونه انجام می‌شود؟

نحوه تزریق ژل، در ایمن بودن، کیفیت و زیبایی آن مؤثر می‌باشد. پزشک متخصص در این زمینه ابتدا باید شناختی کامل و علمی از ساختار بدن و پوست داشته باشد. سپس با انواع تکنیک‌های تزریق ژل لب یعنی محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه‌های‌ مناسب پوستی است کاملا آشنا باشد. میزان ژل تزریقی بستگی به عمق ناحیه تزریق و نیاز زیباجو دارد.

ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد و افزایش حجم به دست آمده نیاز به تزریق طی چند مرحله و میزان کمی از ژل طی هر مرحله دارند.

در تزریق فیلر لب پس از معاینه توسط پزشک ابتدا محل مورد نظر ضدعفونی شده، سپس یا با پماد بی‌حسی و یا از طریق سرنگ‌های بسیار ظریف لب‌ها را بی‌حس می‌کنند. بی‌حسی موضعی لب‌های شما را بی‌حس می‌کند تا دردی احساس نکنید و این روند تا حد امکان راحت باشد. کرم‌های بی‌حس‌کننده اغلب از بنزوکائین، لیدوکائین و تتراکائین (BLT) تشکیل شده‌اند. حدود 15 تا 30 دقیقه بعد، لب‌های شما باید بی‌حس شوند.

سپس پزشک شما از یک سوزن نازک برای تزریق ژل لب به هر یک یا همه قسمت‌های لب شما، از جمله لبه‌های لب (حاشیه ورمیلیون)، انحنای مرکز لب بالایی (کمان کوپید) و کمان‌های دهانی (گوشه‌های دهان شما) استفاده می‌کند.

در حین انجام تزریق فیلر به لب شما هیچ دردی احساس نخواهید کرد، اما ممکن است احساس نیشگون گرفتن داشته باشید. بلافاصله پس از تزریق ممکن است پزشک به آرامی لب‌های شما را ماساژ دهد تا ژل جذب شوند و کمپرس یخ یا کیسه یخ روی لب‌های شما قرار می‌دهد تا تورم و کبودی را به حداقل برساند. کل این فرآیند ممکن است 30 دقیقه یا تا یک ساعت طول بکشد.

پس از اتمام تزریق ژل لب پزشک شما را تا 15 دقیقه تحت نظر می‌گیرد تا مطمئن شود که هیچ عارضه جانبی از جمله سرگیجه، حالت تهوع یا خونریزی شدید را تجربه نمی‌کنید. هنگامی که پزشک تشخیص داد که دیگر نیازی به نظارت ندارید، به شما اجازه می‌دهد تا به خانه بروید.

مزایای تزریق ژل لب

چه کسانی نمی‌توانند تزریق ژل لب انجام دهند؟

تزریق ژل لب هم مانند سایر اقدامات زیبایی و درمانی باید زیر نظر پزشک متخصص انجام گیرد و تمامی فاکتورهای مربوط به تزریق ژل لب بررسی گردد تا در صورت منع تزریق برای فرد جهت جلوگیری از بروز عوارض جبران‌ناپذیر از تزریق ژل خودداری شود.

تمامی کمپانی‌های تولیدکننده فیلرهای پوستی مطابق با ترکیبات سازنده فیلرها لیستی جامع از شرایط منع مصرف یا احتیاط در مصرف فیلرها، ارائه داده‌اند که متخصصان زیبایی با توجه به این موارد باید تزریق ژل را انجام دهند. در ادامه به‌طور کامل به موارد منع تزریق ژل لب برای افراد مختلف پرداخته شده است و در صورتی که در هر یک از زمینه‌ها سابقه دارید قبل از انجام تزریق فیلر به لب حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.

ممنوعیت تزریق ژل لب برای برخی بیماری‌های پوستی

  • افرادی که دچار آلرژی‌های شدید پوستی هستند.
  • افرادی که مبتلا به عفونت‌های ویروسی، باکتریایی و قارچی هستند.
  • افرادی که پوست نازک غیرطبیعی و یا آتروفی پوستی دارند.
  • افرادی که دارای آکنه پروپیونی باکتریوم در هر نقطه از صورت هستند.

منع تزریق ژل لب برای بیماران عفونی

استفاده از فیلرهای پوستی در افرادی که مبتلا به بیماری‌های عفونی هستند توصیه نمی‌شود زیرا بعد از تزریق ممکن است این عفونت‌ها به محل تزریق حمله کرده و موجب بروز عارضه شود.

استفاده از فیلرهای پوستی حاوی هیالورونیک اسید در کسانی که سابقه عفونت‌های سینوزیت، عفونت مجاری ادراری، عفونت سینوس، عفونت پوستی، عفونت دستگاه گوارش و عفونت پریودنتال، عفونت گوش، بینی و گلو هستند و همچنین از آنتی بیوتیک استفاده می‌کنند مناسب نیستند.

عدم سازگاری تزریق ژل لب با داروهای انعقادی

افرادی که داروهای انعقادی مانند آسپرین، ریواروکسابان و وارفارین مصرف می‌کنند باید پزشک خود را در جریان قرار دهند زیرا این مشکل می‌تواند یک کبودی ساده را به هماتوم تبدیل کند، خود فیلر آلوده شود و نیاز به تخلیه و به درمان طولانی‌مدت داشته باشد.

ممنوعیت تزریق فیلر لب برای افراد با اختلالات ترمیم زخم

در اغلب موارد افراد مبتلا به دیابت و همچنین افراد سیگاری‌ که تأخیر در بهبود زخم دارند نیز از افرادی هستند که کیس مناسبی برای تزریق فیلرهای پوستی نیستند.

ذکر این نکته ضروری است که سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) استفاده از ژل لب را در افراد زیر 21 سال تأیید نکرده است. در نتیجه، برای انجام تزریق ژل به لب باید حداقل 21 سال سن داشته باشید.

هیچ مطالعه‌ای در مورد بی‌خطر بودن فیلر لب در دوران بارداری و شیردهی انجام نشده است. در نتیجه، FDA استفاده از فیلرهای لب در دوران بارداری و شیردهی را تأیید نکرده است پس بهتر است خانم‌ها پس از این دوران، تزریق ژل لب انجام دهند.

بهترین دکتر تزریق ژل لب روسی در اصفهان

آمادگی‌های قبل از تزریق ژل به لب

پیش از انجام تزریق ژل لب روسی بهتر است از انجام برخی اقدامات خودداری شود. برخی از این کارها بر اثر ژل تأثیر می‌گذارد. با عدم انجام این کارها آمادگی لازم را برای انجام این تزریق پیدا کنید:

  • بهتر است تزریق ژل لب در دوره پریودی انجام نشود.
  • به مدت ۲ هفته قبل از تزریق ژل لب از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون مانند آسپیرین و ایپوپروفن خودداری شود.
  • به مدت سه روز قبل از تزریق ژل از مصرف چای سبز، زنجبیل و دارچین خودداری شود.
  • به مدت یک هفته قبل از تزريق ژل از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات خودداری شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب

رعایت نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل لب فانتزی، تأثیر ویژه‌ای در گرفتن نتیجه بهتر دارد بنابراین رعایت این نکات به متقاضیان تزریق ژل لب توصیه می‌شود، از جمله این نکات به شرح زیر می‌باشد:

  • استفاده از کمپرس سرد برای جلوگیری از تورم و کبودی محل تزریق
  • در صورت داشتن درد تنها استفاده از مسکن‌هایی که پزشک تجویز کرده، مجاز است.
  • رفتن به سونا و استخر و گرفتن دوش آب داغ حداقل به مدت ۲ روز ممنوع می‌باشد.
  • تا ۲۴ ساعت از مصرف لوازم‌آرایشی از جمله رژ لب خودداری شود.
  • از فشار آوردن و ماساژ دادن لب‌ها در ساعات اولیه تزریق خودداری شود.
  • برای هیدراته نگه داشتن محل تزریق و گرفتن نتیجه بهتر است تا حد امکان آب مصرف شود.
  • برای داشتن دوام طولانی‌مدت بهتر است جلسات ترمیم به موقع انجام شود.

دکتر خوب برای تزریق ژل لب اصفهان

ماندگاری تزریق ژل لب

ماندگاری ژل در تزریق به لب به چند عامل مهم از جمله نوع ژل و ترکیبات سازنده آن، تکنیک تزریق، تجربه پزشک و مراقبت‌های بعد از آن بستگی دارد که رعایت تمامی این موارد باعث می‌شود که ژل تزریق شده در یک فرد برای طولانی مدت و در فرد دیگر ماه‌های کمتری دوام داشته باشد.

از طرف دیگر میزان ماندگاری فیلر لب به برند آن محصول و هم‌چنین میزان حجم دهی به لب وابسته است. متابولیسم بدنی فردی که ژل به لب‌های وی تزریق شده است نیز در میزان دوام این محصول نقشی مؤثر دارد.

مزایای تزریق ژل لب

از مزایای تزریق ژل لب می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد که عبارتند از:

کبودی ناچیز پس از تزریق: در صورت رعایت موارد قبل از تزریق ژل لب، میزان کبودی و هم‌چنین تورمی که در اثر تزریق ژل به لب به ویژه ژل‌های حاوی اسید هیالورونیک ایجاد می‌شود بسیار کم است.

دوام مناسب ژل نسبت به سایز تزریق‌ها: معمولا دوام تزریق ژل به لب‌ها نتیجه‌ای دائمی ندارد و به طور معمول این تأثیر موقت است و به زودی از بین خواهد رفت؛ اما می‌تواند در طول این مدت زمان، میزان رضایتمندی بالایی را برای فرد تزریق کننده به وجود آورد. این دوام در بسیاری از مواقع در حدود ۶ ماه است.

عدم نیاز به استراحت: تزریق ژل لب از جمله اقدامات زیبایی می‌باشد که نیاز به جراحی، بستری شدن و دوره نقاهت ندارد و فرد پس از انجام بلافاصله می‌تواند به کارهای روزمره خود ادامه دهد.

اثرگذاری فوری: نتیجه تزریق فیلر لب بلافاصله بعد از انجام مشخص می‌شود اما برای دیدن نتیجه نهایی بهتر است فرد تا ۷ روز بعد از تزریق صبر کند.

ایمن، کم‌خطر و بدون ایجاد حساسیت: از آنجا که مواد تشکیل‌دهنده ژل‌های مرغوب اسید هیالورونیک می‌باشد و با جنس مواد داخل پوست لب یکسان است از این رو فرد دچار حساسیت و آلرژی نمی‌شود و عارضه و خطری به همراه ندارد.

مزایا و معایب تزریق ژل لب
مزایا فیلر لب معایب فیلر لب
عدم نیاز به بیهوشی و جراحیدوام و ماندگاری کوتاه مدت
بدون نیاز به بخیهنیاز به جلسه ترمیم دارد
بدون نیاز به دوره نقاهتکبودی و تورم مختصر
ایجاد نتایج طبیعی در چهره افرادامکان ایجاد آلرژی در برخی از افراد

 

عوارض تزریق فیلر لب

بعضا در برخی افراد که آمادگی لازم این تزریق را ندارند، عوارضی مشاهده شده که شامل موارد زیر هستند:

احتمال عفونت با تزریق ژل غیر استاندارد: اگر ژل‌های تزریقی بی‌کیفیت و غیراستاندارد باشد و یا از ژل دائمی برای تزریق استفاده شود احتمال بروز عفونت بیشتر می‌شود. یکی از اصلی‌ترین معایب ژل لب غیراستاندارد ایجاد عفونت در لب‌ها می‌باشد.

جابجایی ژل با تزریق غلط: در برخی افراد پس از تزریق ممکن است ژل جابجا شده و یا به شکل کیست درآید که با لمس روی لب حس خواهد شد که فرمی ناخوشایند در ظاهر فرد ایجاد خواهد کرد.

ورم و کبودی با تزریق حجم بالای ژل: از دیگر عوارض تزریق ژل لب، ایجاد کبودی و ورم تزریق ژل لب روی لب‌هاست. اگر حجم زیادی از ژل‌ به لب‌ها تزریق شود، پیامد آن ایجاد تورم و کبودی زیاد خواهد بود، بنابراین بهتر است افرادی که دارای لب‌های باریکی هستند تزریق ژل باید طی چند جلسه انجام گیرد.

خونریزی لب در اثر تزریق اشتباه: برخی از مواقع ممکن است در حین تزریق ژل لب، رگ‌های خونی موجود در پوست لب دچار آسیب شود که پس از تزریق در لب‌ها خونریزی رخ بدهد.

عوارض تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

قیمت تزریق ژل لب اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در تعیین قیمت نهایی آن مؤثر هستند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان ژل
  • برند ژل لب
  • میزان ماندگاری و دوام ژل لب

همان‌طور که گفته شد، هزینه ژل لب در کلینیک تخصصی سینایار در سال ۱۴۰2 به موارد بالا بستگی دارد ولی قیمت نهایی در جلسه مشاوره توسط پزشک مشخص می‌شود. در حال حاضر قیمت‌ها به شرح زیر است:

  • ژل لب نئورامیس هر سی‌سی 2/700/000 میلیون
  • ژل لب آیدیا هر سی‌سی 3/000/000 میلیون
  • ژل لب سوپر آیدیا هر سی‌سی 5/000/000 میلیون
  • ژل لب نئوویا هر سی‌سی 4/000/000میلیون

آیا تزریق ژل لب دائمی است؟

فیلرهای لب دائمی نیستند و آن‌ها به آرامی با گذشت زمان از بین می‌روند. معمولا بسته به متابولیسم بدن شما، ژل‌ها 12 تا 18 ماه پس از تزریق از بین می‌روند. اگر می‌خواهید نتایج ماندگاری بعد از تزریق فیلر به لب داشته باشید باید مجدد جلسه ترمیم ژل لب داشته باشید و سعی کنید در تاریخ مقرر که پزشک شما تعیین می‌کنند برای ترمیم فیلر لب مراجعه کنید.

دوران نقاهت تزریق فیلر به لب

تزریق ژل دوران نقاهت ندارد و بلافاصله پس از انجام آن می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را ادامه بدهید و به محل کارتان بروید. پس از 12 تا 24 ساعت، درد شما باید برطرف شود و تورم لب‌ها باید بعد از 24 تا 48 ساعت از بین برود، اما در برخی افراد ممکن است ورم تا یک هفته طول بکشد.

اگر یک رویداد مهم مانند جلسه کاری، عروسی و غیره را پیش رو دارید پیشنهاد می‌کنیم از دو هفته زودتر برای انجام تزریق ژل به لب وقت رزرو کنید تا به طور کامل بهبود یافته باشید.

غذا خوردن بعد از تزریق ژل لب

بهتر است تا زمانی که اثر داروی بی‌حسی از بین برود صبر کنید تا به‌طور تصادفی لب‌های خود را گاز نگیرید و فیلر تزریق شده به لب را مختل نکنید. همچنین باید از خوردن غذاهایی که نیاز باشد در حین غذا خورد به طور دائم صورت یا لب‌های خود را پاک کنید به مدت حداقل 24 ساعت خودداری کنید و به هیچ عنوان آب یا نوشیدنی‌های دیگر را تا 24 ساعت پس از تزریق ژل لب با نی ننوشید.

تا 48 ساعت پس از تزریق از سیگار کشیدن و قلیان خودداری کنید چون استعمال دخانیات باعث انقباض لب‌ها می‌شود و ممکن ژل تزریق شده به لب‌های شما را تخریب کند. همچنین باید حداقل به مدت 24 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می‌کند که می‌تواند کبودی روی لب‌های شما را بدتر کند.

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

تزریق ژل لب درد دارد؟

هنگام تزریق ژل به لب به هیچ عنوان دردی را حس نمی‌کنید چون قبل از انجام آن، پزشک به لب‌های شما بی‌حس‌کننده موضعی می‌زند تا شما در حین تزریق هیچ‌گونه دردی را احساس نکنید و احساس ناراحتی نداشته باشید؛ اما اصولا بعد از تزریق و از بین رفتن اثر بیحسی برخی از افراد احساس درد می‌کنند که تا 24 ساعت بعد این درد از بین می‌رود.

در صورتی که درد شدید و غیرقابل تحمل دارید، می‌توانید از قرص یا کپسول‌های ضد درد که پزشک برای شما تجویز کرده است استفاده کنید.

تزریق فیلر باعث تخریب بافت لب می‌شود؟

اگر ژل لب توسط پزشک یا فرد غیرمتخصص انجام شود عارضه جدی برای فرد ایجاد می‌کند و در صورت تزریق توسط افراد غیرحرفه‌ای ممکن است بافت لب‌های شما تخریب شود یا و محل تزریق عفونی شود.

5/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12