راهنمای انتخاب مدل کاشت ابرو

زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

انتخاب مدل ابرو برای انجام عمل کاشت ابروی طبیعی اگر مهمترین دغدغه مراجعین کاشت ابرو نباشد حتما یکی از مهمترین مسائل پیش روی متقاضیان انجام کاشت ابرو طبیعی می باشد.

در این مقاله تلاش نموده ایم تا ابتدا دیدی کلی از طراحی ابرو برای عمل کاشت ابروی طبیعی ایجاد نماییم و سپس با تشریح و توضیح انواع مدل های ابرو تناسب و عدم تناسب هر مدل با هر یک از انواع قالب های چهره را تبیین نماییم تا مراجعه کننده کاشت ابرو بتواند بهترین فرم ابرو برای کاشت ابروی خود را انتخاب نماید.

این مقاله می تواند به عنوان راهنمای انتخاب بهترین مدل کاشت ابرو طبیعی که یکی از مهمترین اقدامات قبل از کاشت ابرو در اصفهان کاربرد داشته باشد. در این مقاله سایت کلینیک تخصصی پوست ، مو و زیبایی سینایار به طور کامل درباره فرم ابرو برای کاشت ابرو و همچنین فرم ابروی مناسب چهره شما، توضیح داده شده است.

فاکتورهای مهم در انتخاب فرم ابرو

در ابتدا بهتر است به توضیح انواع حالت و فرم صورت اشاره کنیم تا در ادامه بتوانیم درک بهتری از انواع چهره داشته باشیم و با دید بازتر و دقیقتر به راهکارهای طراحی انواع فرم ابروها بپردازیم.

فرم صورت

هنوز تقسیم بندی که استاندارد جهانی در رابطه با انواع فرم صورت باشد تبیین و مورد قبول جامعه جهانی و در تقسیم بندی های مختلف از ۶ تا ۹ مدل فرم صورت ارائه گردیده که در ادامه به کاملترین نوع این تقسیم بندی اشاره می نماییم:

همانطور که تصویر بالا مشاهده می گردد انواع فرم صورت به ترتیب شامل صورت کشیده، بیضی، گرد، قلبی، مثلث وارونه، لوزی، مستطیلی، مربعی و قلبی وارونه می باشد.

حالا که با انواع مدل فرم صورت آشنا شدیم می توانیم بر این اساس به انتخاب مدل ابروی مناسب با هر چهره بپردازیم.

حالت چشم

علاوه بر فرم صورت حالت چشم هم بر انتخاب مناسبترین مدل ابرو تاثیر گذار است. معمولا به چشم های کشیده و ریز ابروهای خیلی پهن نمیاید. معمولا ابروی پهن به چشمان درشت می آید. طول ابرو هم متناسب با چشم انتخاب می شود. معمولا با یک خط فرضی در تناسب با زاویه بینی و گوشه های چشم بهترین طول ابرو مشخص می شود.

حالت چشم مخصوصا زاویه چشم ها و کشیدگی انتهای چشم ها به سمت بالا مناسب طراحی ابرو با دم به سمت بالا می باشد. البته در برخی از افراد با انتهای چشم های افتاده یا اصطلاحا ایرانی برای تعدیل این حالت چشم ها می توان تا حدودی دم ابروها را بالاتر از حالت طبیعی طراحی نمود تا حالت لیفت ابرو در چهره ایجاد شود. بعضا برخی افراد برای زیباتر کردن صورت خود اقدام به تزریق ژل اصفهان می کنند. در کلینیک سینایار از بهترین برندهای فیلر برای این منظور استفاده می شود.

فاصله بین چشم ها

پر واضح است که هر چه فاصله بین چشم ها بیشتر باشد برای جلوگیری از ایجاد حالت چهره اخمو باید ابروها را هم در فاصله بیشتری از هم طراحی نمود.

بلندی پیشانی

پیشانی های بلند برای طراحی ابروهای پهنتر مناسبتر هستند و هرچه پیشانی کوتاهتر باشد بهتر است از قطر ابروها کاسته شود تا تناسب بیشتری با صورت ایجاد نماید. یکی از راه های زیباتر جلوه دادن ابروها، برطرف کردن چین و چروک پیشانی است. تزریق بوتاکس اصفهان را برای رفع این چروک ها پیشنهاد می کنیم؛ که میتوانید در کلینیک زیبایی سینایار با قیمت های مناسب انجام دهید.

انواع مدل ابرو

در مورد مدل ابرو هم مانند مدل موی سر شاید بتوان گفت ده ها مدل ابروی شناخته شده وجود دارد که ممکن است برخی از مدل ها تنها اختلاف های جزئی با یکدیگر داشته باشند لذا جهت عدم اطاله وقت در این مقاله مدل های مختلف ابرو را در پنج قالب کلی دسته بندی می نماییم و سپس به توضیح مدل ابروی مناسب هر چهره می پردازیم:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می گردد انواع مختلف ابرو عبارتند از : ابروی خطی ، ابروی شمشیری ، ابرو با هشت کوتاه ، ابرو با هشت بلند ، ابروی کمانی و ابروی S شکل .

راهنمای انتخاب مدل کاشت ابرو

فاکتورهای مهمی در انتخاب فرم ابروی مناسب چهره هر فرد اثرگذار است بعنوان مثال فاکتورهایی مانند فرم صورت ، حالت چشم ها ، فاصله چشم ها از یکدیگر ، اندازه پیشانی و … را می توان نام برد که در ادامه به توضیح تاثیر هر یک از موارد فوق در طراحی ابروهای کاشت شده می پردازیم:

فرم صورت اگرچه کمترین تاثیر را در طراحی حالت چهره دارد اما اصولا اولین فاکتوری است که در طراحی ابروها مورد توجه قرار می گیرد، بدین صورت که چهره های کشیده اصولا طرح ابروهای باریک و بلند و چهره های رو به حالت گرد یا مربعی طرح ابروهای کوتاه و پهن را بهتر پذیرا هستند.

در فرم مناسب ابرو به حالت پلک ها هم توجه می شود. اگر دچار افتادگی پلک هستید می توانید برای جراحی پلک اصفهان هم اقدام کنید.

از بین طراح ابروهای فوق همانطور که دیده می شود ابروی هشت کوتاه و ابروی کمانی با تمام فرم صورت ها تطابق دارند لذا در طراحی ابروهای کاشت شده جز پر مخاطب ترین ابروها هستند البته شایان ذکر است که با توجه به تمایل روز افزون جامعه به مدل های امروزی تر و همچنین اقبال جامعه از بحث زاویه سازی چهره ابروهای مدل هشت دار از ابروهای هلالی و کمانی پرطرفدارتر هستند ، همچنین مشاهده می فرمایید که ابروهای S شکل بدلیل فرم خاص خود تنها با چهره های معدودی تناسب و هارمونی داشته و جز سلیقه های پرطرفدار نمی باشد.

طراحی ابرو با کامپیوتر در کاشت ابرو

باید گفت طبیعی ترین نوع طراحی ابرو همان مدل ابروهای طبیعی فرد است اما با توجه به تمایل بنوان ایرانی برای ایجاد تغییر و زیبایی مضاعف در چهره کمتر کسی حاضر به قبول طراحی ابروی طبیعی قبلی خود می باشد و تقریبا تمام مراجعین کاشت ابرو ، طراحی ابروی کاشت شده خود را در محلی متفاوت از محل ابروی قبلی خود می خواهند لذا استفاده از نرم افزارها و هوش مصنوعی یا کامپیوتر در طراحی ابروهای کاشت شده حداقل در ایران بلااستفاده و بی فایده بوده و با نتایج خوبی همراه نمی باشد چراکه ماهیت این نرم افزارها بر اساس تصمیم گیری و انتخاب طرح از دیتابیس اطلاعاتی خود است که از تصاویر ابروها و چهره های طبیعی افراد اتخاذ می گردد ، لذا بهترین نوع طراحی ابرو برای کاشت ابرو در ایران که با رضایت حداکثری مراجعین همراه بوده است اصطلاحا طراحی ترکیبی ابرو می باشد که در واقع ترکیب سلیقه مراجعه کننده کاشت ابرو و مشاوره پزشک متخصص کاشت ابرو بر اساس تجربیات قبلی خود از نتایج کاشت ابرو در افراد با چهره های متفاوت است.

برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو اصفهان می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید

0/5 (0 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12