معرفی بهترین مارک های ژل لب

زمان برای مطالعه: 5 دقیقه

امروزه روش های زیبایی بسیاری برای رفع مشکلات و نواقص ظاهری چهره بر پایه فیلرهای پوستی وجود دارد.ژل لب یکی از پرطرفدارترین روش های کم خطر و کم تهاجمی می باشد که در بین متقاضیان زیبایی بسیار محبوب است زیرا در صورت انتخاب پزشک باتجربه در زمینه زیبایی و برندهای معتبر روز دنیا می تواند روشی تقریبا بدون عارضه باشد.با استفاده از ژل لب می توان برای طولانی مدت لب هایی حجیم و بدون نقص داشت و برای داشتن نتیجه مطلوب نیاز است که جلسات ترمیم تکرار شود تا نتیجه ای ماندگارتر بدست آید.

مدل های ژل لب

مدل های ژل لب بر اساس مواد تشکیل دهنده

به متقاضیان تزریق ژل صورت و تزریق ژل لب در اصفهان توصیه می شود، بمنظور انتخاب بهترین مارک های ژل لب با ویژگی ها و مواد تشکلیل دهنده آن ها آشنا شوند.این ژل ها با هدف حجم‌دهی و فرم دهی به لب‌ها می باشند و از مواد مختلفی تشکیل شده‌اند.در اینجا به شرح برخی از مواد تشکیل دهنده این ژل ها می پردازیم.

اسید هیالورونیک

مواد تشکیل‌دهنده بعضی از این ژل ها اسیدهیالورونیک می باشد، که این ماده به طور طبیعی در بدن انسان‌ وجود دارد و باعث حفظ رطوبت و حالت ارتجاعی پوست و لب می شود. اما با بالارفتن سن، میزان اسید هیالورونیک بدن کاهش یافته و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و در نتیجه آن روی پوست صورت و لب ها چین و چروک های زیادی بوجود می آید. با توجه به ویژگی ژل های حاوی اسید هیالورونیک، تزریق این ژل ها هیج عارضه ای برای بدن ندارد و روشی ایمن می باشد زیرا این روش دائمی نمی باشد و بعد از مدت مشخصی از بدن دفع می شوند.

پلی متیل متاکریلات

ژل‌های حجم دهنده ی دیگری نیز وجود دارد که از توپ های مصنوعی ریزی مانند پلی متیل متاکریلات ساخته می‌شوند. این ژل ها به دلیل ماندگاری بالایی که دارند، کمتر مورد تایید متخصصان در زمینه زیبایی قرار گرفته اند، زیرا دوام طولانی مدت این نوع ژل ها احتمال دارد باعث بروز عوارضی همچون عفونت در بدن فرد شود و در صورت عدم رضایت زیباجو از فرم بوجود آمده لب ها، باید مدت زمانی طولانی تر صبر کنند تا ژل ها از بدن دفع شود و یا با صرف هزینه بیشتر و تزریق آنزیم این ژل ها را از بین ببرد که خود علاوه بر هزینه بیشتر باعث تلف شدن وقت و تحمل درد بیشتری می شود.

ویژگی های بهترین مارک ژل لب

دوام و ماندگاری متناسب

ژل های حاوی اسید هیالورونیک متناسب با بدن انسان هستند، زیرا این پرکننده ها ماندگاری متناسب با بدن انسان دارند و به مرور از بدن دفع می شوند.دوام این ژل ها بین ۶ تا ۱۸ ماه می باشد.

کیفیت بالا

ژل لب های با کیفیت، ژل هایی هستند که علاوه بر خاصیت حجم دهی و پرکنندگی باعث کلاژنسازی پوست شده و با هربار تزریق ۱۰ تا ۲۰ درصد باعث جوانسازی لب ها می شود.

نتیجه و فرم طبیعی

ژل های با کیفیت دارای بافتی نرم هستند و بعد از تزریق فرمی طبیعی و یکنواخت به لب ها می دهند و در زیر لب گلوله گلوله نمی شوند. این مورد ممکن است نگرانی کسانی باشد که تزریق چربی لب انجام می دهند، اما ایجاد فرم طبیعی لب ها به تخصص و تجربه افراد هم بسیار بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اگر برای شما این سوال پیش آمده که بوس کردن یا لب گرفتن بعد از تزریق ژل لب مجاز است یا خیر فقط کافی است به مطلب بوسیدن بعد از ژل لب مراجعه کنید. 

نتیجه و فرم طبیعی

بدون عارضه

ژل های حاوی اسید هیالورونیک به علت ساختار، ماندگاری و دوام متناسبی که دارد بعد از مدت مشخصی از بدن دفع می شوند و هیچ گونه عارضه ای برای بدن ندارند‌.

بهترین برندهای ژل لب و مشخصات آن ها

ژل لب ژوویدرم

 ژل ژوویدرم یکی از با کیفیت ترین ژل های روز دنیا می باشد. این ژل ها دارای استانداردهای فیلر های لب دنیاهستند و فیلری امن و بدون عارضه و مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) می باشند‌. از دیگر ویژگی های ژل ژوویدرم ،حجم دهی مناسب به لب ها و همچنین درمان خطوط ریز در چهره و چین و چروک های پوست می باشد.

ژل پرفکتا

ژل پرفکتا برپایه اسید هیالورونیک، محصولی استاندارد و پیشرفته در بین فیلرها شناخته شده است. دارای تاییدیه وزارت بهداشت می باشد.باعث حجم دهی متناسب ،آبرسانی به پوست و محو خطوط ریز پوستی می شود.

ژل لب تئوسیال

ژل تئوسیال نیز یکی از بهترین ژل‌های درمانی می باشد که مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA] است.از این ژل برای برطرف‌کردن خطوط و چین‌وچروک صورت استفاده می‌شود و باعث جوانسازی و شادابی پوست می شود.

ژل لب زیشل

ژل لب زیشل نسبت به سایر فیلرهای موجود در بازار از دوام بالایی برخوردار است و نسبت به آنزیم های بدن که ژل تزریق شده را حل می کند مقاوم تر می باشد. تزریق ژل زیشل هیچ عارضه جانبی ندارد و بعد از تزریق تنها دردی خفیف و قرمزی موقت ایجاد می کند که به سرعت طی چندساعت برطرف می شود.

ژل لب زیشل

ژل لب نئورامیس

ژل لب نورامیس یکی از نمونه های پرطرفدار و محبوب بین متقاضیان تزریق ژل لب و متخصصان زیبایی می این ژل علاوه بر اینکه مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است، در سازمان کیفیت اروپا و سازمان داروی کره جنوبی هم تأیید شده است.

ماده اصلی تشکیل دهنده این ژل، هیالورونیک اسید است و از آنجایی که این ماده از بدن خود انسان تأمین می شود، با بدن سازگاری دارد و استفاده از آن هیچ عارضه ای به همراه ندارد.

ژل لب نئوویا

ژل های نئوویا که ساخت کشور سوییس و دارای مجوز وزارت بهداشت می باشد ،تنها فیلر ارگانیک موجود در بازار می باشد که ترکیبی از بالاترین غلظت هیالورونیک اسید بوده و مناسب برای حجم دهی فوق‌العاده، اصلاح فرم ، مدلینگ ، کانتورینگ و احیای مجدد لب ها می باشد.ژل لب نئوویا محصولی ایمن و بدون عارضه است، نتایج آن بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است و نتایج بلند مدتی را به همراه دارد.

ژل لب آیدیا

ژل آیدیا یکی از بهترین محصولات زیبایی تولید کشور ایتالیا می باشد که مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است. ترکیبات تشکلیل دهنده این ژل که بر پایه اسیدهیالورونیک می باشد باعث جوانسازی و ترمیم بافت های پوست می شود و علاوه بر افزایش انعطاف‌پذیری پوست، تولید کلاژن را تحریک کرده و باعث افزایش حجم پوست و لب ها می شود.

 

0/5 (0 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12