زاویه سازی فک و صورت در اصفهان | بهترین دکتر زاویه سازی صورت

زمان برای مطالعه: 8 دقیقه

زاویه‌سازی فک و زاویه‌سازی صورت که به آن کانتورینگ صورت هم گفته می‌شود، یکی از روش‌های نوین در جوان‌سازی و زیبایی چهره است که این روزها طرفداران بسیاری دارد و اگر زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه انجام شود تغییرات شگرفی در چهره فرد ایجاد می‌کند. زاویه‌سازی فک و صورت یا مادلینگ چهره با استفاده از فیلرها (ژل و چربی) انجام می‌شود که باعث فرم‌دهی به چانه صورت می‌شود.

کلینیک زیبایی سینایار اصفهان در این مطلب به توضیح کامل انواع روش‌های زاویه‌سازی صورت، مزایا و معایب این روش‌ها، قیمت زاویه‌سازی صورت و معرفی بهترین دکتر کانتورینگ صورت در اصفهان پرداخته است.

زاویه سازی صورت در اصفهان

زاویه‌سازی فک چیست؟

افزایش سن اثرات زیادی بر بدن دارد و علائم مختلفی دارد که به عنوان مثال تغییر شکل چانه و فک نشانه پیری است. با افزایش سن و در پی روند پیری پوست، شکل بدن، فک و بافت چانه به دلیل کاهش چربی و ضعف عضلانی تغییر می‌کند.
مادلینگ چهره یا زاویه‌سازی فک روشی ایمن و کم تهاجم می‌باشد که امروزه‌ در بین خانم‌ها و آقایان طرفداران زیادی پیدا کرده است. زاویه‌سازی صورت علاوه بر فرم دهی و مادلینگ باعث جوانسازی صورت نیز می‌شود. در این اقدام که با روش‌های مختلف انجام می‌گیرد، بنا بر تشخیص پزشک و نسبت به اجزای صورت عمل زاویه‌سازی انجام می‌گیرد و در صورتی که تناسب بین اجزا صورت رعایت نشود تأثیری منفی بر روی زیبایی صورت خواهد داشت.

زاویه‌سازی صورت در اصفهان

زاویه‌سازی فک در اصفهان معمولا برای افرادی که استخوان‌بندی صورت آن‌ها بسیار کوچک است یا فرم مشخصی ندارد کاربرد دارد. شکل استخوان فک و صورت بر چهره بسیار تأثیرگذار است. یکی از معیارهای زیبایی در دنیا زوایای صورت علی‌الخصوص زاویه فک است.
افرادی که زاویه فک و صورت ندارند می‌توانند با روش‌های جدید اقدام به زاویه‌سازی صورت و فک خود کنند. اکثر کسانی که اقدام به این کار می‌کنند در زمینه‌هایی فعالیت دارند که چهره برایشان مهم است، مانند مادلینگ، بازیگری و مشاغلی از این دست.

بهترین دکتر زاویه‌سازی صورت در اصفهان

اگر شما به دنبال دکتر خوب برای زاویه‌سازی صورت در اصفهان هستید پیشنهاد ما به شما این است که به صورت حضوری به کلینیک سینایار اصفهان مراجعه کنید و نمونه کارهای موفق در زمینه کانتورینگ صورت در اصفهان را از نزدیک مشاهده کنید.
تیم تخصصی کلینیک سینایار با کادری از پزشکان مجرب و متخصص در زمینه زیبایی و جوانسازی چهره، آماده خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز است که می‌توانید برای انجام عمل‌های زیبایی همچون زاویه‌سازی صورت در اصفهان با خیال راحت به این کلینیک مراجعه کنید و عمل‌های زیبایی را بدون کمترین عارضه در این کلینیک انجام دهید.

زاویه‌سازی فک با تزریق ژل

افرادی که به دلایل مختلفی از جمله ژنتیک و افزایش سن دچار نواقص و تغییرات ناخوشایندی در این نواحی هستند و تمایل دارند مرز مشخصی در این ناحیه ایجاد کنند.
فیلر زاویه فک، نوعی پرکننده تزریقی می‌باشد که می‌توان از طریق آن بدون انجام عمل جراحی و بیهوشی زاویه‌سازی و مادلینگ صورت و فک را انجام داد. تزریق فیلر فک باعث ایجاد تقارن و تعادل یا کانتور قابل مشاهده‌ای در چهره می‌شود.
ژل‌هایی که جهت زاویه دادن به فک استفاده می‌شوند با تزریق به محل موردنظر باعث افزایش حجم و برجستگی آن می‌شوند، به این صورت است که با کلاژن سازی در این نواحی افتادگی و گودی‌های ایجاد شده جبران شود.

بهترین دکتر زاویه سازی صورت اصفهان

مزایای زاویه‌سازی فک با تزریق فیلر

امروزه از فیلرهای پوستی برای انواع اقدامات زیبایی از جمله زاویه‌سازی فک انجام می‌گیرد. استفاده از این فیلرها برای زاویه‌سازی فک علاوه بر زیبایی ظاهری مزایای زیادی از جمله کلاژن سازی و جوانسازی صورت به همراه دارند. از جمله مزایای فیلر زاویه فک به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• جبران کاهش حجم فک در اثر افزایش سن
• ایجاد ظاهری زیبا و جذاب
• رفع نواقص چهره
• متقارن کردن خط فک
• ایجاد چارچوبی محکم برای صورت
• تقویت کردن چانه
اگرچه زاویه‌سازی صورت با تزریق ژل یک روش ایمن و بدون نیاز به جراحی برای فرم دادن به ناحیه فک و چانه بوده اما متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که برای زاویه دادن به فک خود حتما به متخصصان و مراکز زیبایی معتبر مانند کلینیک زیبایی سینایار در اصفهان مراجعه کنند.

مراحل زاویه‌سازی فک با تزریق ژل

مراحل زاویه‌سازی فک، تکنیک‌هایی برای ایجاد چهره‌ای با تناسب بیشتر است که امروزه در میان جوانان بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد.
در این روش، تزریق ژل با هدف زاویه‌دار کردن چانه و ایجاد خط فک صورت می‌گیرد و معمولا افرادی با صورت‌های گرد و پر، آنهایی که چانه‌های کوچک و فکی بدون فرم و حالت دارند و یا چربی زیادی در زیر صورت آن‌ها ذخیره شده، متقاضیان خوبی برای این نوع اقدام زیبایی محسوب می‌شوند. زاویه‌سازی صورت معمولا به شیوه‌های مختلفی قابل انجام است که تشخیص بهترین روش، توسط پزشک متخصص، متناسب با استخوان‌بندی چانه و فک در این نواحی صورت می‌پذیرد.
1- طراحی چهره
اولین مرحله برای انجام زاویه‌سازی کانتور کردن چهره زیباجو توسط پزشک می‌باشد. در این مرحله پزشک به بررسی نواقص چهره فرد می‌پردازد تا تمامی عیوب مشخص و جهت انجام تزریق کاملا دقیق مشخص گردد.
2- بی‌حسی محل تزریق
بعد از طراحی و کانتور صورت، پزشک متخصص برای جلوگیری از ایجاد درد و سوزش در هنگام تزریق از کرم و یا آمپول بی‌حسی بر روی نواحی مورد نظر استفاده می‌کند.
3- تزریق فیلر به فک
در آخرین مرحله از زاویه‌سازی صورت، تزریق فیلر بر روی پوست نواحی فک انجام می‌گیرد به این صورت که مقدار کمی فیلر به صورت استراتژیک در چندین نقطه در امتداد فک پایین تزریق می‌شود. ممکن است از یک کانول برای کمک به هدایت مواد پرکننده استفاده شود.
پزشک متخصص و با تجربه به آرامی پیش می‌رود تا نتایج هر بار تزریق را با دقت ارزیابی کند و بیش از حد تزریق انجام نگیرد زیرا وارد شدن فیلر بیش از حد نیاز باعث برهم خوردن زیبایی و تناسب زاویه فک می‌شود.

زاویه‌سازی فک با تزریق چربی

در دنیای امروز همه به دنبال داشتن ظاهری زیبا و چهره‌ای متناسب هستند. زاویه‌سازی فک یکی از روش‌های جذاب‌تر شدن چهره می‌باشد.
استفاده از روش تزریق چربی در اصفهان از بهترین راه‌ها برای کانتورینگ فک و صورت است زیرا علاوه بر اینکه با هدف فرم دهی و زیباسازی انجام می‌گیرد به جوان‌سازی و کلاژن‌سازی پوست نیز کمک زیادی خواهد کرد.

مزایای زاويه سازی صورت با چربی

این اقدام زیبایی به دلیل داشتن ویژگی‌ها و مزایای زیادی که دارد مورد توجه بسیاری از پزشکان و زیباجویان قرار گرفته است که در اینجا به شرح این ویژگی‌ها پرداخته‌ایم:

روشی ایمن و کم‌خطر برای زاویه‌سازی فک: زاویه‌سازی فک و صورت با تزریق چربی در کلینیک‌های تخصصی صورت می‌گیرد و به این دلیل که از چربی‌های بدن خود شخص استفاده می‌شود بسیار کم‌خطر و بدون عارضه بوده است.
ماندگاری بالا: ماندگاری زاویه‌سازی فک و صورت با تزریق چربی در مقایسه با سایر روش‌های تزریق فیلرها بیشتر است؛ زیرا چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود و بعد از انجام فرآوری به بدن تزریق می‌شود سازگاری بالایی با بدن خود فرد دارد و مدت طولانی‌تری در صورت باقی می‌مانند. این مزیت بر هزینه تزریق چربی صورت تأثیرگذار است.
نتیجه فوری: پس از انجام تزریق چربی فک توسط پزشک ماهر، بلافاصله می‌توان شاهد نتایج حاصل شده از آن بود و نتایج در لحظه مشخص می‌شوند.

با تمام شدن جلسه درمان، فک زیباجو زاویه‌ای اصولی و طبیعی پیدا می‌کند که حدودا ۱ ماه بعد باید آن را مجددا تکرار کرد زیرا در صورت تمدید چربی منظم ماندگاری آن نیز بیشتر خواهد شد.

بهترین کلینیک زاویه سازی صورت در اصفهان

مراحل زاویه‌سازی فک با تزریق چربی

در زاویه‌سازی فک با استفاده از تزریق چربی، از چربی‌های موجود در اندام‌هایی مانند ران، شکم و پهلوها استفاده می‌شود؛ و این چربی‌ها به نقاطی از فک و صورت که مورد نیاز است تزریق می‌شود. در تزریق چربی به فک، زاویه استخوان و فک پایین تقویت خواهد شد.
با تزریق چربی در زاویه فک و چانه در تناسب با همدیگر می‌توان این نواحی را برجسته کرد و به اصطلاح زاویه‌دار نمود. با تزریق مقداری چربی و برجسته کردن خطوط زاویه‌دار صورت در قسمت میانی نیز کامل شده و در نتیجه چهره زیباتر و جذاب‌تر خواهد شد. نتیجه عمل شامل خط‌دار شدن استخوان فک و در نتیجه باعث کم رنگ شدن یا محو غبغب نیز می‌شود.

چه کسانی متقاضی زاویه‌سازی فک هستند؟

این که چه کسانی بهترین کاندید برای زاویه‌سازی فک هستند باید بگویم که تنها افرادی برای این عمل زیبایی مناسب هستند که دارای ویژگی‌های زیر باشند:
• افرادی که فک دایره‌ای شکل دارند
• افرادی که فک آن‌ها مربعی شکل است
• افرادی که خطوط فک آن‌ها زاویه‌ای ندارد
علاوه بر این افراد با این ویژگی‌های ظاهری ذکر شده، هر فردی که از زاویه فک و صورت خود ناراضی باشد می‌تواند از این روش بهره ببرد تا نواقص موجود در چهره خود را رفع نماید، به عنوان مثال فردی که از سایز چانه خود رضایت کافی ندارد یا حتی این احساس ناخوشایند به او دست دهد که فک وی نامتقارن است، تکنیک زاویه‌سازی صورت برای او مناسب خواهد بود.

زاویه سازی فک در اصفهان

قیمت زاویه‌سازی صورت در اصفهان

هزینه زاویه‌سازی فک در اصفهان یا قیمت کانتورینگ صورت در اصفهان در کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی مختلف، متفاوت است و به مهارت و تخصص پزشک و نوع روش انتخابی برای انجام زاویه‌سازی فک و صورت بستگی دارد.
به‌طور کلی می‌توان گفت: انجام زاویه‌سازی فک و صورت در اصفهان با استفاده از روش تزریق چربی در مقایسه با روش تزریق ژل گرا‌ن‌تر خواهد بود چون مراحل و مدت زمان این عمل نسبت به روش تزریق ژل بیشتر است.
برای اطلاع دقیق از قیمت زاویه‌سازی فک در اصفهان بهتر به صورت حضوری توسط پزشک ویزیت شوید تا متناسب با چهره شما هزینه برآورد شود.

5/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

2 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید زاویه سازی فک با ژل بهتره یا چربی؟

    • درود وقت بخیر، هر دو روش کاربردی و مفید هستند و متناسب با نیاز هر فرد و نوع چربی از دست رفته صورت توسط پزشک تعیین می‌شود که کدام روش انجام شود. به طور کلی می‌توان گفت: اگر فرد قصد تزریق چربی به کل صورت را داشته باشد زاویه‌سازی فک با تزریق چربی انجام می‌شود در غیر این صورت زاویه‌سازی فک با ژل بهترین گزینه است.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12