بهترین مرکز فیشیال صورت در اصفهان | پاکسازی پوست

زمان برای مطالعه: 8 دقیقه

اگر به دنبال بهترین مرکز فیشیال صورت در اصفهان یا بهترین مرکز پاکسازی پوست در اصفهان هستید و می‌خواهید پاکسازی صورت را در مرکزی معتبر زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام دهید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با بهترین مرکز پاکسازی صورت اصفهان و همچنین مزایای فیشیال صورت، انواع روش‌های فیشیال و تعداد جلسات مورد نیاز برای پاکسازی صورت آشنا شوید.

مراکز فیشیال صورت در اصفهان

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال روشی زیبایی درمانی برای پاکسازی پوست جهت دستیابی به پوستی سالم، لطیف و شفاف می‌باشد. افرادی که به دلیل استفاده از مواد آرایشی در طولانی‌مدت و یا به دلیل قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی نامساعد دارای پوستی تیره، چرب، پر از منافذ باز و جوش‌های سرسیاه هستند می‌توانند از این روش برای داشتن پوستی سالم و زیبا استفاده کنند.

فیشال یکی از روش‌های محبوب برای داشتن پوستی سالم و شفاف می‌باشد. برای انجام فیشیال پوست از روش‌های متنوعی استفاده می‌شود و تکنسین مناسب با پوست متقاضی روش مورد نیاز را به کار می‌گیرد. معمولا انجام تمامی این روش‌ها در مدت زمان کوتاهی انجام می‌گیرد و زیاد زمان‌بر و وقت‌گیر نمی‌باشد.

افرادی که دارای پوستی دهیدراته و آسیب‌دیده هستند می‌توانند از این روش برای داشتن پوستی سالم و شفاف بهره ببرند.

لازم به ذکر است که فیشیال پوست صورت هم در سالن‌های زیبایی و هم در کلینیک‌های پوست و مو انجام می‌شود اما بهتر است با مراجعه به یک کلینیک معتبر و باتجربه در این زمینه این کار انجام شود زیرا در صورتی که روش، دستگاه و یا مواد انتخابی که برای انجام این درمان باید استفاده شوند، به درستی انتخاب نشوند نه تنها پاکسازی نتیجه بخش نخواهد بود بلکه ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد و باعث آسیب به پوست شود.

هزینه فیشیال صورت در اصفهان

فیشال صورت در اصفهان

در کلینیک تخصصی پوست و زیبایی سینایار، فیشیال و پاکسازی پوست به صورت تخصصی زیر نظر پزشک متخصص و توسط بهترین بیوتراپیست انجام می‌شود. با توجه به این که استفاده از مواد و داروهای با کیفیت در نتیجه پاکسازی صورت در اصفهان بسیار تاثیرگذار است در این مرکز از بهترین برندها برای انجام فیشیال صورت استفاده می‌شود.

فیشیال صورت آقایان در اصفهان

امروزه آقایان نیز همانند خانم‌ها به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند و بیشتر آقایان هم ترجیح می‌دهند به صورت ماهانه فیشیال صورت انجام دهند اما متاسفانه تعداد مراکزی که به صورت تخصصی خدمات فیشیال صورت برای آقایان انجام دهند، محدود است.

اگر در جستجوی مرکزی معتبر جهت انجام پاکسازی صورت برای آقایان هستید، در کلینیک زیبایی سینایار خدمامت فیشیال و پاکسازی صورت برای آقایان به صورت تخصصی با استفاده از بهترین مواد انجام می‌شود.

فیشیال صورت آقایان در اصفهان

مزایای فیشیال چیست؟

پوست صورت نسبت به پوست سایر قسمت‌های بدن بیشتر در معرض دید و همچنین آسیب‌های ناشی عوامل محیطی مانند آب‌وهوا و نور خورشید می‌باشد. همچنین پوست صورت اولین ناحیه‌ای است که افزایش سن را سریع نشان می‌دهد، از این رو مراقبت از پوست صورت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

اگر از سنین پایین به حفظ سلامت پوست اهمیت داده شود و با اقداماتی نظیر پاکسازی پوست از بروز مشکلات پوستی جلوگیری شود، می‌توان در سنین بالا هم پوستی سالم و زیبا داشت.

بسیاری از افراد در سنین بالا، تزریق بوتاکس را برای جوانسازی صورت خود انتخاب می‌کنند اما اگر شما از سنین پایین‌تر به صورت ماهانه یا چندماه یکبار خدمات فیشیال صورت را انجام دهید در سنین بالا به انجام عمل‌های زیبایی دیگر کمتر نیاز پیدا خواهید کرد.

پوست ما در حالت طبیعی مدام در حال پوست‌ریزی می‌باشد به این صورت که سلول‌های مرده از بین می‌روند و سلول‌های جدیدی جایگزین می‌شوند. با جمع شدن سلول‌های مرده بر روی سطح پوست، پوست شادابی و لطافت خود را از دست می‌دهد؛ بنابراین فیشیال بهترین روش برای رفع این مشکل می باشد. از دیگر مزایای فیشیال عبارتند از:

پاکسازی پوست: پاکسازی پوست از تجمع هرگونه چربی، آلودگی و هم‌چنین سلول‌های مرده پوست که باعث بروز مشکلات پوستی می‌شوند جلوگیری می‌کند‌. فیشیال با پاکسازی منافذ باز پوست به داشتن پوستی سالم، زیبا و شفاف کمک می‌کند.

جوانسازی: با انجام مداوم فیشیال و استفاده از انواع ماسک‌ها، ماساژ، بخور دادن و سایر اقدامات می‌توان با بهبود میزان گردش خون و اکسیژن به پوست باعث کلاژن‌سازی و جوانسازی پوست شد و به عبارت دیگر با کاهش چین و چروک‌های پوستی روند پیری پوست را به تعویق انداخت. به عبارتی فیشیال، یکی از انواع روش های جوانسای پوست است که تأثیر به سزایی در شادابی پوست دارد.

درمان مشکلات پوستی: به این دلیل که پوست صورت در معرض عوامل محیطی قرار دارد بیشتر از سایر قسمت‌ها دچار مشکلات پوستی از قبیل جوش‌های سرسیاه و سرسفید، آکنه، باز شدن منافذ پوست می‌شود که  با تشخیص مشکل توسط متخصص، فیشیال پوست می‌تواند به درمان و بهبود شرایط پوست کمک کند.

بهترین مرکز پاکسازی پوست در اصفهان

انواع فیشیال و کاربرد آن

فیشیال پوست انواع مختلفی دارد که هر یک برای هدفی خاص و با توجه به نوع و شرایط پوست هر فرد انجام می‌شود‌. در اینجا به توضیح برخی این روش‌ها می‌پردازیم.

پیلینگ

در لایه‌برداری پوست یا پیلینگ، یک لایه سطحی از سلول‌های مرده پوست که با جوش، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای پوشیده شده، برداشته می‌شود و باعث تحریک تولید کلاژن پوست می‌شود.

درما اف

درما اف یا اتوی صورت با ایجاد حرارت ملایم در لایه‌های زیرین پوست و با جذب بیشتر مواد مغذی به لایه‌های زیرین پوست موجب کلاژن‌سازی و جوانسازی سریع‌تر پوست می‌شود و همچنین در لیفت و سفت‌سازی پوست بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

التراسونیک

دستگاه التراسونیک با استفاده از فناوری امواج صوتی با فرکانس بالا به لایه‌های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث تسریع ترمیم و احیای سلول‌های پوستی، بهبود گردش خون، کاهش تورم وکمک به نفوذ محصولات محافظت از پوست می‌شود.

میکرودرم

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی و مؤثر جهت لایه‌برداری پوست و رفع بسیاری از مشکلات پوستی مانند چین و چروک از جمله رفع چین و چروک دور لب، لک‌های قهوه‌ای و جای جوش می‌باشد.

نورتراپی

ال ای‌ دی تراپی یا نوردرمانی یک روش درمانی می‌باشد که با استفاده از نورهای قرمز و آبی با طول امواج مختلف انجام می‌شود که متخصصان زیبایی برای کمک به بازسازی و جوان‌سازی پوست و همچنین بهبود آکنه از این روش استفاده می‌کنند.

ویال تراپی

یکی دیگر از روش‌های فیشیال صورت استفاده از ویال‌های مزوتراپی و میکرونیدلینگ توسط متخصصین پوست می‌باشد. با تزریق این کوکتل‌ها که حاوی انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد مغذی هستند به کلاژن‌سازی پوست کمک کرده و باعث زیبایی و شادابی پوست می‌شوند.

آر اف

دستگاه آراف با لایه‌برداری پوست باعث از بین بردن جای زخم، چین و چروک‌های ریز و درمان تغییرات رنگ پوست می‌شود و به جوانسازی و زیباسازی پوست کمک می‌کند.

بهترین مرکز پاکسازی پوست در اصفهان نی نی سایت

مراحل فیشیال حرفه‌ای صورت

فیشیال صورت یک روش زیبایی درمانی جهت مراقبت و زیباسازی پوست انجام‌ می‌گیرد. ابتدا متقاضی توسط پزشک متخصص و یا تکنسین مشاوره می‌شود و بعد از معاینه و بررسی پوست و سوابق پزشکی فرد اقدام به فیشیال یا پاکسازی می‌کند.

آماده‌سازی پوست برای پاکسازی

قبل از شروع پاکسازی پوست بهتر است، به بررسی پوست جهت شناخت نوع پوست پرداخت تا در انتخاب نوع روش و مواد مورد نیاز برای پاکسازی اشتباهی انجام نگیرد. معمولا ۴ نوع پوست وجود دارد.

  • پوست چرب که ضخیم، دارای منافذ باز و پر از جوش هستند.
  • پوست خشک که دارای منافذ ریز هستند و معمولا پر از لک هستند و کشیدگی احساس می‌شود.
  • پوست خشک و حساس که تمام مشخصات پوست خشک را دارند و علاوه بر آن بسیار واکنش‌پذیر هستند.
  • پوست مختلط که نواحی پیشانی و چانه چرب و نواحی کناره لب و زیر چشم خشک است و کشیدگی احساس می‌شود.

بخور گرم

بخور گرم صورت یک مرحله از پاکسازی جهت نظافت پوست صورت می‌باشد؛ زیرا بخور سبب باز شدن منافذ پوست شده، گردش خون را بالا برده و باعث می‌شود آلودگی‌ها خیلی سریع‌تر و راحت‌تر از پوست خارج شود.

لایه‌برداری پوست

در لایه‌برداری پوست که به دو روش فیزیکی (ماساژ) و شیمیایی (اسکراپ‌ها) انجام می‌شود سلول‌های مرده از سطح پوست جدا می‌شوند.

در لایه‌برداری پوست با از بین رفتن سلول‌های مرده، تولید کلاژن سریع‌تر اتفاق می‌افتد، محصولات مراقبتی بهتر و سریع‌تر جذب پوست می‌شوند و انسداد منافذ پوستی را کاهش می‌دهد. این لایه‌برداری می‌تواند حتی برای افرادی که تزریق چربی، تزریق ژل و تزریق بوتاکس انجام داده‌اند هم انجام شود.

تخلیه منافذ و جوش‌های سرسیاه پوست

در این مرحله فیشیال، فرد متخصص جهت تخلیه جوش‌های سرسیاه از طریق ابزار یا دستگاه‌ مخصوص به نام کومودون اکسترکتور استفاده می‌کند. پیش از شروع کار، پوست بخور داده شده و آماده تخلیه می‌باشد.

ماساژ پوست صورت

در این مرحله با ماساژ صورت، گردش خون افزایش پیدا کرده و در نتیجه اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوست بیشتر می‌شود و باعث روشن‌تر شدن رنگ و افزایش طراوت و شادابی پوست می‌شود.

گذاشتن ماسک صورت

مرحله آخر در پاکسازی صورت گذاشتن ماسک مناسب با پوست فرد می‌باشد. این ماسک‌ها انواع مختلفی دارد که هرکدام دارای مزایا و خواص خاص خود هستند و باعث آبرسانی، شادابی و تقویت پوست صورت می‌شوند.

پاکسازی پوست آقایان در اصفهان

تعداد جلسات فیشیال پوست

معمولا تعداد جلسات لازم برای فیشیال پوست با توجه به نوع پوست، سن و نیاز هر شخص متفاوت می‌باشد.

معمولا در جلسه مشاوره نوع پوست مشخص شده تعداد جلسات مورد نیاز به‌صورت تقریبی مشخص می‌شود، اما بهتر است تا گرفتن نتیجه نهایی تعداد جلسات فیشیال تکرار شود.

اگر می‌خواهید پوستی جوان و شاداب داشته باشید بهتر است ماهانه در برنامه خود، فیشال صورت را قرار بدهید چرا که داشتن پوستی شاداب باعث ایجاد اعتماد به نفس و افزایش زیبایی در افراد می‌شود.

فیشیال پوست صورت مناسب چه کسانی است

معمولا پاکسازی پوست برای همه افراد با همه سنین مناسب می‌باشد اما افراد با مشخصات زیر کاندیداهای مناسب‌تری برای انجام فیشیال پوست هستند:

  • افراد علاقه‌مند به جوانسازی پوست
  • افراد دارای آکنه‌های پوستی
  • افرادی که پوست آن‌ها دارای منافذ بسیار باز می‌باشد
  • افرادی که دارای جوش‌های سرسیاه هستند
  • افرادی که دارای پوستی خشک و دهیدراته هستند
  • افرادی که دارای تیرگی اطراف چشم هستند

بهترین مرکز فیشیال صورت در اصفهان

هزینه فیشال صورت در اصفهان

قیمت فیشیال صورت در اصفهان متغیر است و به عواملی همچون نوع مواد و داروهای مصرفی، تخصص فرد بیوتراپیست، تعداد جلسات و تکنیک به کار گرفته شده بستگی دارد.

برای رفاه حال همشهریان عزیز در مرکز زیبایی سینایار خدمات فیشیال صورت با استفاده مواد و داروهای معتبر با قیمت مناسب انجام می‌شود. جهت اطلاع از هزینه فیشیال صورت در اصفهان فقط کافی است با کارشناسان کلینیک سینایار با شماره 09109105494 تماس بگیرید.

5/5 (1 نظر)

مقالات مرتبط

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مجموعه کلینیک‌های سینایار در حال حاضر در شهرهای اصفهان، کیش و مسقط (کشور عمان) دایر می‌باشند و به صورت تخصصی در زمینه پوست، مو و زیبایی فعالیت دارند

ساعات کاری کلینیک
شنبه تا چهارشنبه 8 الی 18
پنج‌شنبه: 8 الی 12